Gjest pittpottnøtt Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Trenger råd: Pga flere vanskelig problem i forholdet...så ser jeg at vi trenger hjelp fra sexiolog. Jeg kunne bestillt time på flekken,-men den største utfordringa blir hvordan jeg skal få med en treg gubbe på dette. VI har problemer,-så VI må gjøre gå på dette sammen. Hvordan skal jeg få gubben til å bli med på dette? 0 Siter
rose23 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ved å overtale han... Få han til å forstå at det ikke er noen skam å ha problemer med sex-livet. 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ved å overtale han... Få han til å forstå at det ikke er noen skam å ha problemer med sex-livet. Desverre så er han av den typen som ikke vil skjønne dette. Her må jeg "lure" det inn... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Desverre så er han av den typen som ikke vil skjønne dette. Her må jeg "lure" det inn... Lyv litt og si at det er du som har problemer og trenger hans hjelp og støtte 0 Siter
Gjest pittpottnøtt Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Lyv litt og si at det er du som har problemer og trenger hans hjelp og støtte Tjaaaa...en hvit løgn som gagner oss begge kan da vel ikke gjøre noe? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Tjaaaa...en hvit løgn som gagner oss begge kan da vel ikke gjøre noe? Det syns ikke jeg at gjør noe heller. 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvorfor HASTER dette? Skal alle med sånne problem begynne å kalle innlegget HASTER! så blir det lite andre overskrifter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.