Gå til innhold

Hvor lenge uten mat?

Anbefalte innlegg

Gjest nyfiken-kjæring
Skrevet

Hva er det lengste dere har gått helt uten noe som helst mat, og bare drikke? Hørt om folk som kan faste i flere uker og likevel være i toppform. Mens Saddam Hussein ble innlagt bare etter 17 dagers sultestreik...

Tåler kvinner mer sult enn menn?

Skrevet

En uke. Gikk helt fint det, jobbet 6 av 7 dager.

Gjest bare vann
Skrevet

nesten all mat kan jo gjøres om til drikke / suppe, så jeg antar at du med drikke bare mener vann?

Jeg har levd på intravenøs næring ganske lenge, men det er jo langtfra bare vann.

Kvinner har generelt større fettdeponier på kroppen, slik at vi skal kunne bære frem barn eller amme også i trange tider, men ellers er det vel veldig store individuelle forskjeller.

ylvali1365381015
Skrevet

En uke. Gikk helt fint det, jobbet 6 av 7 dager.

og hva var vitsen? ???

Gjest Elextra
Skrevet

Da jeg hadde kyssesyken klarte jeg ikke spise på en hel uke! Drakk bare vann og brus.

Kunne aldri klart det av bare vilje, tror jeg, og ikke skjønner jeg vitsen heller. Sundt er det neppe.

Skrevet

Det har jeg ikke prøvd, hva i all verden er vitsen med det da?

Tror det er sunnere og bedre å spise jevnt og godt jeg.

Gjest nyfiken-kjæring
Skrevet

Da jeg hadde kyssesyken klarte jeg ikke spise på en hel uke! Drakk bare vann og brus.

Kunne aldri klart det av bare vilje, tror jeg, og ikke skjønner jeg vitsen heller. Sundt er det neppe.

Noen som mener ved å faste så renser en kroppen for avfalsstoffer og får mer energi.

Gjest Elextra
Skrevet

Noen som mener ved å faste så renser en kroppen for avfalsstoffer og får mer energi.

Har hørt om det, men tviler sterkt om at det har noe for seg.

Skrevet

og hva var vitsen? ???

Jeg klarte bare ikke spise.

Skrevet

Skal du rense kroppen, mener jeg du kan drikke diverse med næring i, men ikke kaffe.

Skrevet

jeg gikk 3 mnd nesten uten mat da jeg var gravid.Var kvalm fra morgen til kveld og kasta opp alt jeg prøvde å spise.Jobbet full stilling.Gikk greit det.Var litt svimmel.Prøvde å drikke vann men det kom også opp.Kansje 1 av 10 måltider klarte jeg å holde på

Skrevet

Hvilket ikke støttes av noen forskning, forøvrig.

"........................................."

Gjest sjokolett
Skrevet

husker ikke akkurat men ca 3uker uten å tygge en bit. Bare drakk vann og vann og eplejuice blandet...

Nå skal det sies at jeg hadde anoreksi da...

Skrevet

Husker ikke, men det må ha vært i tilknytning til en eller annen kraftig omgangssyke. Kanskje et par dager??

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg klarte bare ikke spise.

jøss. det har jeg til gode å oppleve.

kan ikke skjønne annet enn at du måtte ha kjærlighetssorg eller var deprimert?

det er de eneste grunnene jeg kan tenke meg til at matlysten totalt forsvinner...?

Gjest nyfiken-kjæring
Skrevet

husker ikke akkurat men ca 3uker uten å tygge en bit. Bare drakk vann og vann og eplejuice blandet...

Nå skal det sies at jeg hadde anoreksi da...

Var vel ganske utmagret fra før også da tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...