Gjest kjøttkakeLinn Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Kan jeg lage og steke kjøttkakene nå klokka 14, og så ha de oppi sausen klokka 16? Eller blir de tørre da? Har dere noen smarte tips til en fersk kjøttkakelager? 0 Siter
Gjest rikogvakker Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Tynne armer, gitt! http://www.seher.no/polopoly_fs/1.241728.1160466765!img241691.jpg 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Tynne armer, gitt! http://www.seher.no/polopoly_fs/1.241728.1160466765!img241691.jpg Hun er tynn, ja. Og jeg har mange ganger lurt på hva som får blader å la Se og Hør til å skrike opp når andre kjente kvinner er tynne, mens Celina alltid får attesten "ser fantastisk ut" uansett pipestilkearmer og bein. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hun er tynn, ja. Og jeg har mange ganger lurt på hva som får blader å la Se og Hør til å skrike opp når andre kjente kvinner er tynne, mens Celina alltid får attesten "ser fantastisk ut" uansett pipestilkearmer og bein. Jeg har sett henne på treninga og hun har en perfekt kropp. Ingen tvil om det. 0 Siter
Kitina Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Stek kjøttkakene nå. Ha de i en kjele og hell på vann sammen med fettet fra stekepannen. La det småkoke 20 minutter slik at de blir gjennomkokte. Skru av platen og lag saus på vanlig måte av kraften klokken 16. 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har sett henne på treninga og hun har en perfekt kropp. Ingen tvil om det. Jeg protesterer vilt. Hun er altfor tynn og spinkel. Tynne lår er IKKE pent. 0 Siter
kosen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg protesterer vilt. Hun er altfor tynn og spinkel. Tynne lår er IKKE pent. Feite lår, er ikke så veldig fint det heller. Særlig ikke med mye smilehull på. Jeg skjønner hva du mener. Alt med måte. Det beste er vel å være akkurat passe, og det kan jo være ulike meninger om hva det er. :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg protesterer vilt. Hun er altfor tynn og spinkel. Tynne lår er IKKE pent. Da har vi forskjellig smak da. Hun er slank, veltrent og samtidig ser hun sunn ut. 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Da har vi forskjellig smak da. Hun er slank, veltrent og samtidig ser hun sunn ut. Hun ser veldig sunn ut i ansiktet, men kroppen er som sagt for tynn. Guttesmale hofter har hun også. Men selvsagt er det en smaksak. Og jeg påstår ikke at hun ser syk ut, det gjør hun ikke. Men ikke sexy. For tynn og for kjølig. Poenget mitt er at Se og Hør er veldig inkonsekvente i omtalen av kvinnekropper. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Stek kjøttkakene nå. Ha de i en kjele og hell på vann sammen med fettet fra stekepannen. La det småkoke 20 minutter slik at de blir gjennomkokte. Skru av platen og lag saus på vanlig måte av kraften klokken 16. Koke kjøttkakene i 20 minutter? Har egentlig ikke peiling, men da ville jeg trodd de ble temmelig smakløse. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hun ser veldig sunn ut i ansiktet, men kroppen er som sagt for tynn. Guttesmale hofter har hun også. Men selvsagt er det en smaksak. Og jeg påstår ikke at hun ser syk ut, det gjør hun ikke. Men ikke sexy. For tynn og for kjølig. Poenget mitt er at Se og Hør er veldig inkonsekvente i omtalen av kvinnekropper. Hvis jeg hadde vært mann er jeg sikker på at jeg ville ha synes hun var sexy. Mannen min ville ihvertfall ha syntes det. Jeg vet hva han liker;o) Hvis hun hadde vært for tynn, ville hun ha hatt et slitent drag i ansiktet og det har hun ikke. Ellers er ansiktet dukkepent, men litt sjarmløst. Nei, nå diskuterer vi kropper og smak og behag kan vel egentlig ikke diskuteres;) Du må ta med en klype salt det du leser i Se og hør. Det er forskjell på å være tynn og likevel se frisk ut og være tynn og se sykelig ut. Alle kan ikke være så tynne. Kommer jo an på benbygning det. 0 Siter
Speak Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Det går bra. Men du kan jo legge dem i sausen med en gang også, og varme dem opp senere. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis jeg hadde vært mann er jeg sikker på at jeg ville ha synes hun var sexy. Mannen min ville ihvertfall ha syntes det. Jeg vet hva han liker;o) Hvis hun hadde vært for tynn, ville hun ha hatt et slitent drag i ansiktet og det har hun ikke. Ellers er ansiktet dukkepent, men litt sjarmløst. Nei, nå diskuterer vi kropper og smak og behag kan vel egentlig ikke diskuteres;) Du må ta med en klype salt det du leser i Se og hør. Det er forskjell på å være tynn og likevel se frisk ut og være tynn og se sykelig ut. Alle kan ikke være så tynne. Kommer jo an på benbygning det. Er det foressten ikke interesant hvordan en kjøttkaketråd kan ende i å diskutere kropper? 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis jeg hadde vært mann er jeg sikker på at jeg ville ha synes hun var sexy. Mannen min ville ihvertfall ha syntes det. Jeg vet hva han liker;o) Hvis hun hadde vært for tynn, ville hun ha hatt et slitent drag i ansiktet og det har hun ikke. Ellers er ansiktet dukkepent, men litt sjarmløst. Nei, nå diskuterer vi kropper og smak og behag kan vel egentlig ikke diskuteres;) Du må ta med en klype salt det du leser i Se og hør. Det er forskjell på å være tynn og likevel se frisk ut og være tynn og se sykelig ut. Alle kan ikke være så tynne. Kommer jo an på benbygning det. Ja, men også de med spinkel beinbygning kan bli veldig fine når de blir mer muskuløse. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, men også de med spinkel beinbygning kan bli veldig fine når de blir mer muskuløse. Jeg vet, jeg vet og hun er jo det da. Så det så Med mine 52/53 kilo fordelt på 1.72 kilo er jeg ingen tungvekter jeg heller og for noen år siden da jeg trente masse, var jeg veldig fornøyd med kroppen min. Men jeg har senket kravene til meg selv. Det krever mer og mer og jeg har jo ikke tid til å trene 5 ganger i uka. Trener bare av og til og går lange turer alene og med mannen min isteden, så holder jeg meg ihvertfall slank.Kostholdet er jeg også påpasselig med. Ellers får kroppen bare være som den er. Men jeg ser stor forskjell på meg og datteren min, selv om vi veier det samme. Hun har aperumpe og flotte dansemuskler. Hos meg har alt seget nedover. Bortsett fra speilegga kanskje.Skal godt gjøres det. Nå bruker jeg heller denne unnskyldningen. Jeg har jo født 3 unger.Hørt den før? Man får bare godta det og gjøre så godt man kan for at det ikke sklir ut. 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg vet, jeg vet og hun er jo det da. Så det så Med mine 52/53 kilo fordelt på 1.72 kilo er jeg ingen tungvekter jeg heller og for noen år siden da jeg trente masse, var jeg veldig fornøyd med kroppen min. Men jeg har senket kravene til meg selv. Det krever mer og mer og jeg har jo ikke tid til å trene 5 ganger i uka. Trener bare av og til og går lange turer alene og med mannen min isteden, så holder jeg meg ihvertfall slank.Kostholdet er jeg også påpasselig med. Ellers får kroppen bare være som den er. Men jeg ser stor forskjell på meg og datteren min, selv om vi veier det samme. Hun har aperumpe og flotte dansemuskler. Hos meg har alt seget nedover. Bortsett fra speilegga kanskje.Skal godt gjøres det. Nå bruker jeg heller denne unnskyldningen. Jeg har jo født 3 unger.Hørt den før? Man får bare godta det og gjøre så godt man kan for at det ikke sklir ut. Hvis hun er muskuløs, er det godt skjult! Det jeg mente, er at man godt kan ha spinkel beinbygning som utgangspunkt, men med riktig trening og litt kjøtt på kroppen kan man bli riktig så fin og velproporsjonert. Jeg tenkte altså ikke på Celina. 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg vet, jeg vet og hun er jo det da. Så det så Med mine 52/53 kilo fordelt på 1.72 kilo er jeg ingen tungvekter jeg heller og for noen år siden da jeg trente masse, var jeg veldig fornøyd med kroppen min. Men jeg har senket kravene til meg selv. Det krever mer og mer og jeg har jo ikke tid til å trene 5 ganger i uka. Trener bare av og til og går lange turer alene og med mannen min isteden, så holder jeg meg ihvertfall slank.Kostholdet er jeg også påpasselig med. Ellers får kroppen bare være som den er. Men jeg ser stor forskjell på meg og datteren min, selv om vi veier det samme. Hun har aperumpe og flotte dansemuskler. Hos meg har alt seget nedover. Bortsett fra speilegga kanskje.Skal godt gjøres det. Nå bruker jeg heller denne unnskyldningen. Jeg har jo født 3 unger.Hørt den før? Man får bare godta det og gjøre så godt man kan for at det ikke sklir ut. For øvrig er jeg enig i det du sier om at man godt kan senke kravene til det utseendemessige. Etter hvert kommer man i en alder da man fokuserer mest på at man får være frisk. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis hun er muskuløs, er det godt skjult! Det jeg mente, er at man godt kan ha spinkel beinbygning som utgangspunkt, men med riktig trening og litt kjøtt på kroppen kan man bli riktig så fin og velproporsjonert. Jeg tenkte altså ikke på Celina. Hun er helt fast i fisken og jeg har sett lårene hennes. Det er ingenting som disser.Hun har akkurat passe med muskler. Jeg tror jeg vet hva du synes er pent. Du nevnte vel hun skidronninga en gang. Hun er ikke stygg hun, men det blir vel mye muskler etter min smak;) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 For øvrig er jeg enig i det du sier om at man godt kan senke kravene til det utseendemessige. Etter hvert kommer man i en alder da man fokuserer mest på at man får være frisk. "Etter hvert kommer man i en alder da man fokuserer mest på at man får være frisk" Ja man gjør det. Man får litt andre verdier. Men samtidig så bør man være litt forfengelig da. Jeg er forfengelig enda jeg, men det krever noe veldig å skulle se ut som en 20-åring og det gidder jeg ikke;) Det er jo et umulig prosjekt uansett. Skjønt, jeg synes mange 20-åringer i dag, ser sørgelig usunne ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.