Babette Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hun er helt fast i fisken og jeg har sett lårene hennes. Det er ingenting som disser.Hun har akkurat passe med muskler. Jeg tror jeg vet hva du synes er pent. Du nevnte vel hun skidronninga en gang. Hun er ikke stygg hun, men det blir vel mye muskler etter min smak;) Jeg tviler ikke på at hun er fast i fisken både her og der, men hun er for tynn. Lårene er for små i omkrets, rett og slett. Hun burde begynne med sykling eller noe annet som gir henne større lår. Men det er jo strengt tatt hennes sak. Du tenker på Marit Bjørgen? Sånn estetisk sett ville jeg nok heller nevne andre idrettsutøvere, både svømmere og høydehoppersker og mellomdistanseløpere. Og mange andre. Jeg synes det er pent med runde hofter og smal, markert midje og lår som ser ut som lår. Mira Craig har vel ganske så fin og kvinnelig kropp, om jeg ikke husker feil. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tviler ikke på at hun er fast i fisken både her og der, men hun er for tynn. Lårene er for små i omkrets, rett og slett. Hun burde begynne med sykling eller noe annet som gir henne større lår. Men det er jo strengt tatt hennes sak. Du tenker på Marit Bjørgen? Sånn estetisk sett ville jeg nok heller nevne andre idrettsutøvere, både svømmere og høydehoppersker og mellomdistanseløpere. Og mange andre. Jeg synes det er pent med runde hofter og smal, markert midje og lår som ser ut som lår. Mira Craig har vel ganske så fin og kvinnelig kropp, om jeg ikke husker feil. Okey, jeg gir meg;o) 0 Siter
Babette Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 "Etter hvert kommer man i en alder da man fokuserer mest på at man får være frisk" Ja man gjør det. Man får litt andre verdier. Men samtidig så bør man være litt forfengelig da. Jeg er forfengelig enda jeg, men det krever noe veldig å skulle se ut som en 20-åring og det gidder jeg ikke;) Det er jo et umulig prosjekt uansett. Skjønt, jeg synes mange 20-åringer i dag, ser sørgelig usunne ut. Å være forfengelig med måte er helt greit, og jeg har etter hvert skjønt at dette utgjør hovedmotivasjonen for mange til å trene. Ellers synes jeg mange mødre er finere enn døtrene i bikini eller med bar mage. Selv er jeg så heldig at jeg har finere kropp nå enn da jeg var 20. Da var jeg litt valpete og bar preg av at det var slutt på skolegym uten at jeg hadde startet med annen trening. Få år senere begynte jeg å løpe, og har fortsatt med det. Men jeg er veldig lite forfengelig. Går kledd som en dass til hjemmebruk, og ser meg sjelden i speilet. Bakfra kun i prøverom. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 "Etter hvert kommer man i en alder da man fokuserer mest på at man får være frisk" Ja man gjør det. Man får litt andre verdier. Men samtidig så bør man være litt forfengelig da. Jeg er forfengelig enda jeg, men det krever noe veldig å skulle se ut som en 20-åring og det gidder jeg ikke;) Det er jo et umulig prosjekt uansett. Skjønt, jeg synes mange 20-åringer i dag, ser sørgelig usunne ut. Å se ut som en 20 åring er vel ikke noe poeng. Da er det bedre å se ut som en sunn og veltrent 40 åring :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Å se ut som en 20 åring er vel ikke noe poeng. Da er det bedre å se ut som en sunn og veltrent 40 åring :-) Nemlig:) 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har sett henne på treninga og hun har en perfekt kropp. Ingen tvil om det. De mannfolka jeg vet som har sett henne i rl har en unison kommentar...vakker dame, men alt for skrapa. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Å være forfengelig med måte er helt greit, og jeg har etter hvert skjønt at dette utgjør hovedmotivasjonen for mange til å trene. Ellers synes jeg mange mødre er finere enn døtrene i bikini eller med bar mage. Selv er jeg så heldig at jeg har finere kropp nå enn da jeg var 20. Da var jeg litt valpete og bar preg av at det var slutt på skolegym uten at jeg hadde startet med annen trening. Få år senere begynte jeg å løpe, og har fortsatt med det. Men jeg er veldig lite forfengelig. Går kledd som en dass til hjemmebruk, og ser meg sjelden i speilet. Bakfra kun i prøverom. "Går kledd som en dass til hjemmebruk" Jeg også. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 De mannfolka jeg vet som har sett henne i rl har en unison kommentar...vakker dame, men alt for skrapa. Det ville nok ikke min mann ha sagt:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Det ville nok ikke min mann ha sagt:) Jeg tror nok det er mange menn som ikke sier det ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg vet, jeg vet og hun er jo det da. Så det så Med mine 52/53 kilo fordelt på 1.72 kilo er jeg ingen tungvekter jeg heller og for noen år siden da jeg trente masse, var jeg veldig fornøyd med kroppen min. Men jeg har senket kravene til meg selv. Det krever mer og mer og jeg har jo ikke tid til å trene 5 ganger i uka. Trener bare av og til og går lange turer alene og med mannen min isteden, så holder jeg meg ihvertfall slank.Kostholdet er jeg også påpasselig med. Ellers får kroppen bare være som den er. Men jeg ser stor forskjell på meg og datteren min, selv om vi veier det samme. Hun har aperumpe og flotte dansemuskler. Hos meg har alt seget nedover. Bortsett fra speilegga kanskje.Skal godt gjøres det. Nå bruker jeg heller denne unnskyldningen. Jeg har jo født 3 unger.Hørt den før? Man får bare godta det og gjøre så godt man kan for at det ikke sklir ut. Heldiggris. Jeg veier 60kg og er like høy. Jeg vil ned men eter altfor mye godis for tida. Trodde jeg skulle gå ned igjen da jeg fikk medisin for lavt stoffskifte men har ikke det nei. 0 Siter
Gjest lomoder Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hun er helt fast i fisken og jeg har sett lårene hennes. Det er ingenting som disser.Hun har akkurat passe med muskler. Jeg tror jeg vet hva du synes er pent. Du nevnte vel hun skidronninga en gang. Hun er ikke stygg hun, men det blir vel mye muskler etter min smak;) Når man er anorektisk og ikke har et gram fett på kroppen kan ingenting disse vet du vel. Forøvrig kan man fint ha kjøtt på bena uten at det disser, eller når man er sånn syk som deg så mener man vel at alt kjøtt på bena "disser". 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Når man er anorektisk og ikke har et gram fett på kroppen kan ingenting disse vet du vel. Forøvrig kan man fint ha kjøtt på bena uten at det disser, eller når man er sånn syk som deg så mener man vel at alt kjøtt på bena "disser". "LOL" Har jeg ikke fått anorexia før i en alder av 40 år, så får jeg det ikke nå. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Heldiggris. Jeg veier 60kg og er like høy. Jeg vil ned men eter altfor mye godis for tida. Trodde jeg skulle gå ned igjen da jeg fikk medisin for lavt stoffskifte men har ikke det nei. 60 kilo er ikke mye da. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 De mannfolka jeg vet som har sett henne i rl har en unison kommentar...vakker dame, men alt for skrapa. Jeg så henne for noen dager siden, og jeg synes sletts ikke hun var for tynn. Ja hun er slank med til gjengjeld så hun jævla bra ut! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 60 kilo er ikke mye da. For meg er det mer enn nok. Husker du ikke hvor mye lettere det var å bevege seg etter fødselen da man hadde gått ned 8-10 kg. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 For meg er det mer enn nok. Husker du ikke hvor mye lettere det var å bevege seg etter fødselen da man hadde gått ned 8-10 kg. Jeg kan huske at det var lettere å bevege seg da sårene har grodd der du vet;), men bortsett fra det kan jeg ikke huske å ha hatt problemer med å bevege meg, bortsett fra når jeg har vondt i ryggen. 0 Siter
serendipity Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tviler ikke på at hun er fast i fisken både her og der, men hun er for tynn. Lårene er for små i omkrets, rett og slett. Hun burde begynne med sykling eller noe annet som gir henne større lår. Men det er jo strengt tatt hennes sak. Du tenker på Marit Bjørgen? Sånn estetisk sett ville jeg nok heller nevne andre idrettsutøvere, både svømmere og høydehoppersker og mellomdistanseløpere. Og mange andre. Jeg synes det er pent med runde hofter og smal, markert midje og lår som ser ut som lår. Mira Craig har vel ganske så fin og kvinnelig kropp, om jeg ikke husker feil. Mira Craig har flott kropp. Britney Spears må vel også være et prakt eksemplar på en nyyyyedelig kropp. (tenker nå et par-tre år tilbake). 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg kan huske at det var lettere å bevege seg da sårene har grodd der du vet;), men bortsett fra det kan jeg ikke huske å ha hatt problemer med å bevege meg, bortsett fra når jeg har vondt i ryggen. Kanskje det er bare meg, men jeg husker den lettelsen kjempegodt. Magen var borte og jeg følte jeg fløy så lett var jeg blitt. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Kanskje det er bare meg, men jeg husker den lettelsen kjempegodt. Magen var borte og jeg følte jeg fløy så lett var jeg blitt. Å, du mener når gravidmagen var borte ja. Jo det husker jeg da godt. 0 Siter
hidi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Tynne armer, gitt! http://www.seher.no/polopoly_fs/1.241728.1160466765!img241691.jpg Kan ikke for mitt bare liv skjønne hva Celina har med kjøttkaker å gjøre! Stakkars trådstarter..... Lurer på om hun ble noe klokere angående sine kjøttkaker... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.