Gå til innhold

Kjøttkaker

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kanskje det er bare meg, men jeg husker den lettelsen kjempegodt. Magen var borte og jeg følte jeg fløy så lett var jeg blitt.

La du på deg så lite under graviditeten foresten?

Jeg la på meg 15 kilo i de to første svangerskapene jeg, men mye av det var vann i kroppen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

17

• morsan

8

• Dorthe

7

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mira Craig har flott kropp. Britney Spears må vel også være et prakt eksemplar på en nyyyyedelig kropp. (tenker nå et par-tre år tilbake).

Javisst. Og det er fint å se på flotte kvinnekropper. Jeg har ofte mest sans for idrettskvinnenes atletiske look, men det er jo mange andre som tar seg godt ut.

Skrevet

La du på deg så lite under graviditeten foresten?

Jeg la på meg 15 kilo i de to første svangerskapene jeg, men mye av det var vann i kroppen.

Jeg la på meg 18 første gangen, 20 andre gangen og 35 tredje gangen. Det jeg mente var de 8-10 kg jeg gikk ned med en gang etter fødselen.

Det tok litt tid før resten forsvant. Første gangen gikk jeg ned resten + 10 kg til i løpet av 6mnd, andre gangen gikk jeg ned til normalvekt i løpet av 4 mnd og tredje gangen tok det nok et år å komme ned i normalvekt men da hadde jeg fått høyt stoffskifte og fortsatte å miste vekt helt til jeg veide 43 kg. Da var jeg skikkelig skrapa.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg la på meg 18 første gangen, 20 andre gangen og 35 tredje gangen. Det jeg mente var de 8-10 kg jeg gikk ned med en gang etter fødselen.

Det tok litt tid før resten forsvant. Første gangen gikk jeg ned resten + 10 kg til i løpet av 6mnd, andre gangen gikk jeg ned til normalvekt i løpet av 4 mnd og tredje gangen tok det nok et år å komme ned i normalvekt men da hadde jeg fått høyt stoffskifte og fortsatte å miste vekt helt til jeg veide 43 kg. Da var jeg skikkelig skrapa.

Å ja, da forsto jeg deg riktig.

Første gangen gikk jeg ned alt i løpet av 14 dager. Det bare rant av. Andre gangen gikk det tregere. Først da jeg begynte å trene, gikk det fort.

Tredje gangen, måtte jeg vente til keisersnittet var leget og så kom høsten og vinteren og jeg var tilbake i gammel form først sommeren etter. Altså tok det vel ca ett år, enda jeg ikke var særlig stor under denne graviditeten. Gikk jo gravid i bare 7 måneder.

Skrevet

Javisst. Og det er fint å se på flotte kvinnekropper. Jeg har ofte mest sans for idrettskvinnenes atletiske look, men det er jo mange andre som tar seg godt ut.

Jeg liker veltrente "dansekropper".

Skrevet

Å ja, da forsto jeg deg riktig.

Første gangen gikk jeg ned alt i løpet av 14 dager. Det bare rant av. Andre gangen gikk det tregere. Først da jeg begynte å trene, gikk det fort.

Tredje gangen, måtte jeg vente til keisersnittet var leget og så kom høsten og vinteren og jeg var tilbake i gammel form først sommeren etter. Altså tok det vel ca ett år, enda jeg ikke var særlig stor under denne graviditeten. Gikk jo gravid i bare 7 måneder.

Men har ikke du og tatt prøverør siste gangen og vært utsatt for kjipe mengder med hormoner? Jeg tror det er usunt og at både graviditen og tida etter er annerledes. Jeg sier ikke at det ikke er verdt det da :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men har ikke du og tatt prøverør siste gangen og vært utsatt for kjipe mengder med hormoner? Jeg tror det er usunt og at både graviditen og tida etter er annerledes. Jeg sier ikke at det ikke er verdt det da :o)

Under behandlingen var jeg lettere senil, men etterpå merket jeg ikke noe.Mulig andre har gjort det da;)

Skrevet

Under behandlingen var jeg lettere senil, men etterpå merket jeg ikke noe.Mulig andre har gjort det da;)

Jeg var visnok helt gærn under hele graviditeten. Kilde: datttera mi.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg var visnok helt gærn under hele graviditeten. Kilde: datttera mi.

He he, døtre altså;)

Skrevet

Jeg liker veltrente "dansekropper".

Hehe, nå leste jeg danskekropper.

Skrevet

Hehe, nå leste jeg danskekropper.

He he... Om det ikke er av typen øl mage og "en lille", med rømussede kinn så er de sikkert ok de også ;-)

Skrevet

Hun er tynn, ja. Og jeg har mange ganger lurt på hva som får blader å la Se og Hør til å skrike opp når andre kjente kvinner er tynne, mens Celina alltid får attesten "ser fantastisk ut" uansett pipestilkearmer og bein.

S&H gjør vel forskjell på nordmenn og utlendinger....

Skrevet

S&H gjør vel forskjell på nordmenn og utlendinger....

Det er en interessant teori.

F. eks. kronprinsessen av Spanien får gjennomgå til fulle med anoreksibeskyldninger. Hun kan jo være bare sliten og stresset og ubekvem i rollen sin. Fort gjort å miste matlysten da!

Jeg hørte forresten noe om at dyrlege Trude Mostue og mannen har gått fra hverandre. Lurer på om det er sant.

Ja, jeg er ei sladrekjerring.

fei1365380229
Skrevet

F. eks. kronprinsessen av Spanien får gjennomgå til fulle med anoreksibeskyldninger. Hun kan jo være bare sliten og stresset og ubekvem i rollen sin. Fort gjort å miste matlysten da!

Jeg hørte forresten noe om at dyrlege Trude Mostue og mannen har gått fra hverandre. Lurer på om det er sant.

http://www.kjendis.no/2006/10/10/479303.html

Stemmer visst. Din sladrekjerring :)

Skrevet

Vedr Trude Mostue: Hun har bekreftet samlivsbruddet selv.

Det verste var at jeg tenkte over dette i forbindelse med et tv-innslag jeg så om henne for ikke så lenge sdien - kan det ha vært på "God kveld Norge"?

Ihvertfall: Innslaget handlet om at hun og barna nå bodde i Norge i forbindelse med at Trude skulle danse i dette showet. Huset hun bodde i var skikkelig "på landet" et sted, og hun sa også noe om at ektemannen skulle komme over senere (bare jug, viste det seg...).

Men jeg stusset der og da over hele greia - uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det var som fikk meg til å undres.

Skrevet

Vedr Trude Mostue: Hun har bekreftet samlivsbruddet selv.

Det verste var at jeg tenkte over dette i forbindelse med et tv-innslag jeg så om henne for ikke så lenge sdien - kan det ha vært på "God kveld Norge"?

Ihvertfall: Innslaget handlet om at hun og barna nå bodde i Norge i forbindelse med at Trude skulle danse i dette showet. Huset hun bodde i var skikkelig "på landet" et sted, og hun sa også noe om at ektemannen skulle komme over senere (bare jug, viste det seg...).

Men jeg stusset der og da over hele greia - uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det var som fikk meg til å undres.

Du er skarp, morsan. Vi to burde etablere detektivbyrå og skygge folk og sånn.

Ombygd låve i Lommedalen.

Skrevet

Du er skarp, morsan. Vi to burde etablere detektivbyrå og skygge folk og sånn.

Ombygd låve i Lommedalen.

Probøemet er at vi ville blitt avslørt av høylydt skravling om dette og hint! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...