Gjest Elextra Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Vedr Trude Mostue: Hun har bekreftet samlivsbruddet selv. Det verste var at jeg tenkte over dette i forbindelse med et tv-innslag jeg så om henne for ikke så lenge sdien - kan det ha vært på "God kveld Norge"? Ihvertfall: Innslaget handlet om at hun og barna nå bodde i Norge i forbindelse med at Trude skulle danse i dette showet. Huset hun bodde i var skikkelig "på landet" et sted, og hun sa også noe om at ektemannen skulle komme over senere (bare jug, viste det seg...). Men jeg stusset der og da over hele greia - uten at jeg helt kan sette fingeren på hva det var som fikk meg til å undres. Luringen! Damen er sikkert dyktig, men litt patetisk i måten hun ønsker å fremstille seg selv. Husker bl.a. hun uttalte seg i VG i fjor om det å ha en travel jobb og samtidig ta seg tid til barna. Det gikk så greit så, sa hun, det gjalt bare å organisere hverdagen! I denne forbindelse ga hun noen praktiske tips. Senere i artikkelen fremgikk det (indirekte, som om det egentlig ikke skulle kommet frem) at hun hadde au pair boende... 0 Siter
Babette Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Luringen! Damen er sikkert dyktig, men litt patetisk i måten hun ønsker å fremstille seg selv. Husker bl.a. hun uttalte seg i VG i fjor om det å ha en travel jobb og samtidig ta seg tid til barna. Det gikk så greit så, sa hun, det gjalt bare å organisere hverdagen! I denne forbindelse ga hun noen praktiske tips. Senere i artikkelen fremgikk det (indirekte, som om det egentlig ikke skulle kommet frem) at hun hadde au pair boende... Ja, i følge den siden hun har i et av helgemagasinene, har hun vel til tider hatt både au pair, en kusine og moren sin helt eller delvis boende til å hjelpe seg. Blir spennende å se om bildet av avlshingsten (hennes ord) er borte neste gang. Hehe, i likhet med Sissel Kyrkjebø har hun begynt å bryte på norsken. Det er morsomt å høre på. 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Luringen! Damen er sikkert dyktig, men litt patetisk i måten hun ønsker å fremstille seg selv. Husker bl.a. hun uttalte seg i VG i fjor om det å ha en travel jobb og samtidig ta seg tid til barna. Det gikk så greit så, sa hun, det gjalt bare å organisere hverdagen! I denne forbindelse ga hun noen praktiske tips. Senere i artikkelen fremgikk det (indirekte, som om det egentlig ikke skulle kommet frem) at hun hadde au pair boende... *he he* Litt lettere å få dagen til å gå i hop da, ja! ;-) Ellers også enig i beskrivelsen av henne og hvordan hun fremstiller seg selv. De få gangene jeg kjøper den avisa hvor hun har sånn dyrlegespalte (er det VG? husker ikke...), så gidder jeg ikke å lese den fordi det er så voldsomt fokus på henne selv med familie. Synes det blir litt for mye av det gode. 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, i følge den siden hun har i et av helgemagasinene, har hun vel til tider hatt både au pair, en kusine og moren sin helt eller delvis boende til å hjelpe seg. Blir spennende å se om bildet av avlshingsten (hennes ord) er borte neste gang. Hehe, i likhet med Sissel Kyrkjebø har hun begynt å bryte på norsken. Det er morsomt å høre på. "Blir spennende å se om bildet av avlshingsten (hennes ord) er borte neste gang." Ha ha, tenkte det samme selv! (Uff, litt fælt å tulle sånn med andres ulykke - samlivsbrudd er jo triste greier, og nå blir jo barna boende i et helt annet land enn faren sin..) 0 Siter
Babette Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 "Blir spennende å se om bildet av avlshingsten (hennes ord) er borte neste gang." Ha ha, tenkte det samme selv! (Uff, litt fælt å tulle sånn med andres ulykke - samlivsbrudd er jo triste greier, og nå blir jo barna boende i et helt annet land enn faren sin..) Ja, men det er jo ikke stort lenger med fly enn Trondheim - Oslo. Penger har de vel? Men vi kan godt gråte en skvett og kle oss i sort, hvis det er det du antyder. Sånn. Nå har jeg et sort Natasha Kampush-tørkle over halve trynet. 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, men det er jo ikke stort lenger med fly enn Trondheim - Oslo. Penger har de vel? Men vi kan godt gråte en skvett og kle oss i sort, hvis det er det du antyder. Sånn. Nå har jeg et sort Natasha Kampush-tørkle over halve trynet. Ingen grunn til å gråte! Jeg bare fikk litt dårlig samvittighet fordi jeg tok meg i å fryde meg litt over at hun nå må fjerne mannens bilde og omtale i spalten sin, og dermed ødelegge litt av den "perfect family image" hun har bygd opp...;-) 0 Siter
Babette Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Ingen grunn til å gråte! Jeg bare fikk litt dårlig samvittighet fordi jeg tok meg i å fryde meg litt over at hun nå må fjerne mannens bilde og omtale i spalten sin, og dermed ødelegge litt av den "perfect family image" hun har bygd opp...;-) I vår bransje kan man ikke ha samvittighet, morsan! 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 I vår bransje kan man ikke ha samvittighet, morsan! ;-) 0 Siter
Gjest rikogvakker Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Er det foressten ikke interesant hvordan en kjøttkaketråd kan ende i å diskutere kropper? Jo, det var morsomt. Det var meg som stilte spørsmålet og endret overskriften Snakker om å komme på viddene! Rart forresten at ingen har kommentert skriveleifen i overskriften. 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Er det foressten ikke interesant hvordan en kjøttkaketråd kan ende i å diskutere kropper? Det er DOL på sitt beste! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.