Gå til innhold

Jobbet for vikarbyrå?

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigpetra!
Skrevet

Hvordan var det å jobbe for et vikarbyrå?

Hva slags bransje jobbet du innen?

Hadde du stort sett jobb hele tiden?

Og hva var lønna?

Gjest Elextra
Skrevet

Jobbet for vikarbyråer i feriene i studietiden. Var innom mange ulike typer firmaer, og lærte veldig mye, særlig om bedriftskulturer. Jobbet mest som sekretær, og husker det var veldig godt betalt, dvs. bedre betalt enn andre typer feriejobber jeg kunne få. Men dette begynner å bli veldig lenge siden..

Skrevet

Jo. Var greit nok det. Hadde 130-135 i timen, for 2-3 år siden. Da hadde jeg bare vgs, men noe bransjeerfaring. Jobbet i forsikring og hadde jobb så mye jeg ville.

Gjest Anoanoano
Skrevet

En ting som er veldig bra med å jobbe for vikarbyrå, er at det er lettere å få en fot innafor bedriftene... Istedenfor å være en av 200 søkere og dermed ikke være blandt de heldige som blir "trukket ut" til intervju, så sender vikarbyrået kun deg og kanskje to til på intervju... Jeg har jobbet for vikar byrå i 3 år nå og hatt oppdrag på et år av gangen innen personal og har nå sist hatt et oppdrag på 3 mnd med tanke på fast jobb etter det og det fikk jeg:)

Har jo også fått bred erfaring av det....

Bra betalt, 180 kr timen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...