Gjest nysgjerrigpetra! Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvordan var det å jobbe for et vikarbyrå? Hva slags bransje jobbet du innen? Hadde du stort sett jobb hele tiden? Og hva var lønna? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jobbet for vikarbyråer i feriene i studietiden. Var innom mange ulike typer firmaer, og lærte veldig mye, særlig om bedriftskulturer. Jobbet mest som sekretær, og husker det var veldig godt betalt, dvs. bedre betalt enn andre typer feriejobber jeg kunne få. Men dette begynner å bli veldig lenge siden.. 0 Siter
kamazi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jo. Var greit nok det. Hadde 130-135 i timen, for 2-3 år siden. Da hadde jeg bare vgs, men noe bransjeerfaring. Jobbet i forsikring og hadde jobb så mye jeg ville. 0 Siter
Gjest Anoanoano Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 En ting som er veldig bra med å jobbe for vikarbyrå, er at det er lettere å få en fot innafor bedriftene... Istedenfor å være en av 200 søkere og dermed ikke være blandt de heldige som blir "trukket ut" til intervju, så sender vikarbyrået kun deg og kanskje to til på intervju... Jeg har jobbet for vikar byrå i 3 år nå og hatt oppdrag på et år av gangen innen personal og har nå sist hatt et oppdrag på 3 mnd med tanke på fast jobb etter det og det fikk jeg:) Har jo også fått bred erfaring av det.... Bra betalt, 180 kr timen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.