Gå til innhold

Bokstavkjeks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker at bokstavkjeksen skal komme tilbake igjen :(((( Jeg har nå sendt mail til Sætre og gitt beskjed at jeg ønsker den tilbake! Dere som ønsker det samme, send mail til [email protected]

Skrevet

Det var smart, om mange nok sender mail da skjer det kanskje noe.

Det er så mye sånt gammelt jeg savner, jeg har savna rødt bruspulver i rosa papirpose hele livet, og tynn hvalbiff fra Frionor. Og sweet rosa tyggegummi som var i barnetimegodteposene. Får vann i munnen ved tanken.

Skrevet

Det er så mye sånt gammelt jeg savner, jeg har savna rødt bruspulver i rosa papirpose hele livet, og tynn hvalbiff fra Frionor. Og sweet rosa tyggegummi som var i barnetimegodteposene. Får vann i munnen ved tanken.

Sweet Mint - het de...NAM

Skrevet

Sweet Mint - het de...NAM

Ja sweet mint var det, den var såååå god (med masse sukker oppi). Det var alltid spennende å se hvor mange Sweetminter det var oppi posen.

Jeg tror mange av de gamle slagerne forsvant i dragsuget med sukkeret.

Skrevet

Jeg har sendt mail nå. :-)

Kjempe flott!! :) nå kan det hende vi får den tilbake. jeg skal få tak i mange underskrifter og sende til dem også!

Skrevet

Det er det gamle gode som er best!! jeg er helt enig med deg! :)))

hare1365380455
Skrevet

Kjempe flott!! :) nå kan det hende vi får den tilbake. jeg skal få tak i mange underskrifter og sende til dem også!

Jeg skal også sende mail. Jeg fikk jo appelsinyoghurten i butikkene igjen! ;)

Skrevet

Jeg har sendt!

Flott! Jo flere jo bedre, bare spre ryktet! =)) Jeg håper Sætre tar til vett! hihi

Skrevet

Jeg skal også sende mail. Jeg fikk jo appelsinyoghurten i butikkene igjen! ;)

Og jammen var det reklame på tven også at nå får vi kjøpt appelsinyogurt i firepack :o)

hare1365380455
Skrevet

Og jammen var det reklame på tven også at nå får vi kjøpt appelsinyogurt i firepack :o)

Var det? :D

Liker du den?

Skrevet

Var det? :D

Liker du den?

Jeg har ikke smakt den. Bare lest diskusjonen her inne om at dere ønsket 4 like i samme pakke så det var ganske gøy da reklamen dukket opp på skjermen i går.

Tydelig at ting går med dol :o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke smakt den. Bare lest diskusjonen her inne om at dere ønsket 4 like i samme pakke så det var ganske gøy da reklamen dukket opp på skjermen i går.

Jeg husker den diskusjonen, og det var da jeg sendte mail. Nå ville jeg også hatt den med solbær i firepakning (eller enkle) hele året. Kanskje det blir ny mail snart? ;)

Skrevet

Jeg sendte mail til diplom is i går og sa jeg ønsket spinn isen og pæreisen tilbake :)

Håper de er like snille som tine.

Skrevet

Jeg husker den diskusjonen, og det var da jeg sendte mail. Nå ville jeg også hatt den med solbær i firepakning (eller enkle) hele året. Kanskje det blir ny mail snart? ;)

Jeg tror det har kommet flere like i firpack, vanilje har jo vært en stund.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt eller lest et sted at bokstavkjeksen er kommet tilbake, etter mas fra en eller annen.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt eller lest et sted at bokstavkjeksen er kommet tilbake, etter mas fra en eller annen.

Det er mulig jeg bare så når Ingrid Espelid lagde bokstavkjeks...

Selv har jeg aldri vært så begeistret for disse kjeksene, så jeg husker ikke så nøye!

http://www.nrk.no/kanal/programoversikt/?p_otr_prog_id=KTCO50002005&p_otr_sendedato=20060416&p_otr_anntid=20.35&p_otr_kanal=NRK1&p_knapp=Omtale&p_artikkel_id=0

Gjest Calóni
Skrevet

Den diskusjonen kom som følge av min tråd om appelsinyoghurt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...