Gå til innhold

Bokstavkjeks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den diskusjonen kom som følge av min tråd om appelsinyoghurt ;)

Og dermed kom plutselig appelsinyogurt ut i firepack. Se hva man kan få til på dol:o)

hare1365380455
Skrevet

Den diskusjonen kom som følge av min tråd om appelsinyoghurt ;)

Sendte du mail til tine da?

Gjest Calóni
Skrevet

Og dermed kom plutselig appelsinyogurt ut i firepack. Se hva man kan få til på dol:o)

Jammen det var nettopp appelsinyoghurt i firepakning jeg kommenterte, for den var jo allerede på markedet ;) Det var bare en tråd for å høre hva andre syntes om den. Men folk har tydeligvis blitt inspirert og sender mailer hit og dit nå ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Sendte du mail til tine da?

Nei, men jeg blir så inspirert av dere her på DOL, at jeg vurderer å etterlyse firepakning med kirsebæryoghurt :D

Skrevet

Jammen det var nettopp appelsinyoghurt i firepakning jeg kommenterte, for den var jo allerede på markedet ;) Det var bare en tråd for å høre hva andre syntes om den. Men folk har tydeligvis blitt inspirert og sender mailer hit og dit nå ;)

Ok, jeg spiser ikke noe særlig yogurt, bare minstemann som spiser hver dag på skolen.

hare1365380455
Skrevet

Nei, men jeg blir så inspirert av dere her på DOL, at jeg vurderer å etterlyse firepakning med kirsebæryoghurt :D

Men kirsebæryoghurt er det vel ellers hele året (enkle)? Jeg vil ha solbæryoghurten hele året!

:D

Gjest Calóni
Skrevet

Men kirsebæryoghurt er det vel ellers hele året (enkle)? Jeg vil ha solbæryoghurten hele året!

De finnes i sånne store beger, men ellers må man kjøpe dem i fire-pakninger, 2 morell og 2 kirsebær. Jeg vil ha dem for seg selv!

Solbær og kokos er to av de mest vemmelige tingene jeg vet om, så du får ikke samlet inn noen underskrift fra meg, sorry :P

Gjest Bokstavkjeks-entusiast
Skrevet

Jeg elsker bokstavkjeks, så jeg skal også sende en mail til dem! SEND MAIL TIL SÆTRE ALLE SAMMEN! =))

Skrevet

Liker du solbæryoghurt??

*svært overrasket*

Solbær er da ikke godt...

hehe syns ikke jeg ihvertfall. Men kokos derimot. *d*

hare1365380455
Skrevet

Liker du solbæryoghurt??

*svært overrasket*

Solbær er da ikke godt...

hehe syns ikke jeg ihvertfall. Men kokos derimot. *d*

Kokos? Nei, det tror jeg ikke er så godt i yoghurt.

Jeg liker jo solbærvodka.... Men ikke solbærdrops! (Usj!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...