Dorthe Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Den diskusjonen kom som følge av min tråd om appelsinyoghurt Og dermed kom plutselig appelsinyogurt ut i firepack. Se hva man kan få til på dol:o) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Den diskusjonen kom som følge av min tråd om appelsinyoghurt Sendte du mail til tine da? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Og dermed kom plutselig appelsinyogurt ut i firepack. Se hva man kan få til på dol:o) Jammen det var nettopp appelsinyoghurt i firepakning jeg kommenterte, for den var jo allerede på markedet Det var bare en tråd for å høre hva andre syntes om den. Men folk har tydeligvis blitt inspirert og sender mailer hit og dit nå 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Sendte du mail til tine da? Nei, men jeg blir så inspirert av dere her på DOL, at jeg vurderer å etterlyse firepakning med kirsebæryoghurt 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jammen det var nettopp appelsinyoghurt i firepakning jeg kommenterte, for den var jo allerede på markedet Det var bare en tråd for å høre hva andre syntes om den. Men folk har tydeligvis blitt inspirert og sender mailer hit og dit nå Ok, jeg spiser ikke noe særlig yogurt, bare minstemann som spiser hver dag på skolen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Nei, men jeg blir så inspirert av dere her på DOL, at jeg vurderer å etterlyse firepakning med kirsebæryoghurt Men kirsebæryoghurt er det vel ellers hele året (enkle)? Jeg vil ha solbæryoghurten hele året! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Men kirsebæryoghurt er det vel ellers hele året (enkle)? Jeg vil ha solbæryoghurten hele året! De finnes i sånne store beger, men ellers må man kjøpe dem i fire-pakninger, 2 morell og 2 kirsebær. Jeg vil ha dem for seg selv! Solbær og kokos er to av de mest vemmelige tingene jeg vet om, så du får ikke samlet inn noen underskrift fra meg, sorry 0 Siter
Gjest Bokstavkjeks-entusiast Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg elsker bokstavkjeks, så jeg skal også sende en mail til dem! SEND MAIL TIL SÆTRE ALLE SAMMEN! =)) 0 Siter
amber sun Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Men kirsebæryoghurt er det vel ellers hele året (enkle)? Jeg vil ha solbæryoghurten hele året! Liker du solbæryoghurt?? *svært overrasket* Solbær er da ikke godt... hehe syns ikke jeg ihvertfall. Men kokos derimot. *d* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Liker du solbæryoghurt?? *svært overrasket* Solbær er da ikke godt... hehe syns ikke jeg ihvertfall. Men kokos derimot. *d* Kokos? Nei, det tror jeg ikke er så godt i yoghurt. Jeg liker jo solbærvodka.... Men ikke solbærdrops! (Usj!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.