Gjest har din pus gjort slik? Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har en ganske rolig kastrert guttepus på 3 år. De siste par tre dagene har han plutselig fått "byger" der han virker opphisset og vifter mye med halen.Ser nesten litt smågal ut. Ikke leken, men rett og slett som at noe irriterer han. Får også litt rykninger i huden/pelsen bak ved halen og slikker. Nærmest hyperslikking. Etterpå kan han virke rolig og fin igjen og legger seg godt til ro. Han har matlyst og virker tilfreds ellers. Har du merket slik hos din katt? Eller vet du hva dette kan være for noe rart??? 0 Siter
hidi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Dette er typisk hos katter som har orm. Lenge siden forrige ormekur? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Kan være orm, slik hidi beskriver. Ormekur får du reseptfritt på apotek. 0 Siter
Gjest det skal jeg gjøre! Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Dette er typisk hos katter som har orm. Lenge siden forrige ormekur? Jeg prøvde å gi han for tre måneder siden men han nektet å spise det jeg blandet medisinen i. Skal ta å få i han en kur nå! Tusen takk for svarene. Har nemlig vært bekymret for at han skulle ha begynt å klikke litt i det hodet sitt. ) 0 Siter
hidi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg prøvde å gi han for tre måneder siden men han nektet å spise det jeg blandet medisinen i. Skal ta å få i han en kur nå! Tusen takk for svarene. Har nemlig vært bekymret for at han skulle ha begynt å klikke litt i det hodet sitt. ) Har fire katter selv og jeg går i litt i surr hvem som fikk sist. Da oppfører mine seg akkurat slik.. Trodde også stakkaren hadde klikket helt. Pleier å knuse tabletten og gni den inn i noe kjøttpålegg. Lykke til 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg prøvde å gi han for tre måneder siden men han nektet å spise det jeg blandet medisinen i. Skal ta å få i han en kur nå! Tusen takk for svarene. Har nemlig vært bekymret for at han skulle ha begynt å klikke litt i det hodet sitt. ) Du får kjøpt dråper som du drypper i nakken på katten din. Hadde også problemer å få i katten min ormkur. men de dråpene er supre. Får kjøpt dem hos dyrlegen. 0 Siter
Gjest har din pus gjort slik? Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Du får kjøpt dråper som du drypper i nakken på katten din. Hadde også problemer å få i katten min ormkur. men de dråpene er supre. Får kjøpt dem hos dyrlegen. De dråpene skal jeg jammen få tak i! Nå måtte jeg virkelig være kreativ. Prøvde først å blande med lettrømme. Men nei det har jeg lurt i han medisin med før så det ville han ikke. Men lettrømme iblandet ketchup, ja takk. Da slikket han i seg det meste. Fy for noen rare dyr 0 Siter
Gjest har din pus gjort slik? Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Har fire katter selv og jeg går i litt i surr hvem som fikk sist. Da oppfører mine seg akkurat slik.. Trodde også stakkaren hadde klikket helt. Pleier å knuse tabletten og gni den inn i noe kjøttpålegg. Lykke til Jeg måtte nå blande medisinen pulverisert i lettrømme. Det ville han ikke ha. Måtte blande tomatketchup i for å få han til å ete det. Katten min er en snåling. Vet ikke om andre katter som eter tomatpure og ketchup. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 De dråpene skal jeg jammen få tak i! Nå måtte jeg virkelig være kreativ. Prøvde først å blande med lettrømme. Men nei det har jeg lurt i han medisin med før så det ville han ikke. Men lettrømme iblandet ketchup, ja takk. Da slikket han i seg det meste. Fy for noen rare dyr Ormekurdråper er veldig praktiske, ja. Når det gjelder kur på tube, så har jeg aldri hatt problemer med det heller. Jeg bare legger katten på ryggen på fanget, åpner munnen dens, og skiser ut litt og litt i munnen dens. "........................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ormekurdråper er veldig praktiske, ja. Når det gjelder kur på tube, så har jeg aldri hatt problemer med det heller. Jeg bare legger katten på ryggen på fanget, åpner munnen dens, og skiser ut litt og litt i munnen dens. "........................................." Jeg "satte" meg overskrevs på katta med hodet hennes forover, klemte akkurat så hardt med knær og lår rundt katta at hun ikke kom seg løs og ikke klarte å klore meg. Tok så rundt hodet med venstre hånd og presset det lett bakover, skviset så sprøyta inn i munnen hennes med høyre hånd og trøkket medisinen inn litt om gangen. Holdt hodet hennes forsiktig opp og bakover til hun var nødt til å svelge. Funka helt fint. 0 Siter
org Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 De dråpene skal jeg jammen få tak i! Nå måtte jeg virkelig være kreativ. Prøvde først å blande med lettrømme. Men nei det har jeg lurt i han medisin med før så det ville han ikke. Men lettrømme iblandet ketchup, ja takk. Da slikket han i seg det meste. Fy for noen rare dyr Lettrømme og ketchup? He-he! 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Lettrømme og ketchup? He-he! Har alltid blandet tablettene i noen dråper vann jeg, og så brukt munnsprøyte, sånn "rett i kjeften"-opplegg. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 gå på apoteket og kjøp en ormkur! kan virke som han har fått f.eks. småmark som plager ham.. prøv panacur, den er veldig bra (prøvde flere på vår pus først som ikke virket). en ormkur skader jo ikke uansett, og skal vel helst taes et par ganger i året 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.