Gå til innhold

bomull og sprit..

Anbefalte innlegg

Gjest Borte nå..
Skrevet

Hva skjer viss an dypper bomull i sprit og legg mellom tærne? Er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke undertegnetmrsv
Skrevet

Jeg brukte dette middel mot forsopp. Men det er ikke nødvendig å gå med bomullen der, bare å vaske med sprit. Det hadde gagnlig effekt.

Hilsen

Gjest Fotvorte
Skrevet

Jeg brukte dette middel mot forsopp. Men det er ikke nødvendig å gå med bomullen der, bare å vaske med sprit. Det hadde gagnlig effekt.

Hilsen

Datteren min sliter litt med fotvorte, hjelper dette også mot det (Sprit på bomull)

Skrevet

Datteren min sliter litt med fotvorte, hjelper dette også mot det (Sprit på bomull)

Nei, du kan få kjøpt vortemiddel på apoteket. Verucid, heter det og bruksanvisning ligger i pakken.

Hilsen

Gjest Fotvorte
Skrevet

Nei, du kan få kjøpt vortemiddel på apoteket. Verucid, heter det og bruksanvisning ligger i pakken.

Hilsen

Kjempe tusen takk ;o) Da skal vi prøve det.

sammfunnskritiker
Skrevet

Mange ungdommer ruser seg nettopp på dette viset.

Skrevet

Mange ungdommer ruser seg nettopp på dette viset.

Ja, mellomrommet mello tærne er jo en av de kanskje mindre kjente kroppsåpningene/slimhinnene. Skikkelig effektivt.

"........................................."

Skrevet

Ja, mellomrommet mello tærne er jo en av de kanskje mindre kjente kroppsåpningene/slimhinnene. Skikkelig effektivt.

"........................................."

Mellom stortærne er det en ganske kjent kroppsåpning...

Gjest Persille
Skrevet

Mellom stortærne er det en ganske kjent kroppsåpning...

*lol!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...