Gå til innhold

Syteinnlegg

Gjest stakkars lille meg

Anbefalte innlegg

Gjest stakkars lille meg
Skrevet

Hvis du ikke vil lese om klaging og syting, så hopp videre til neste tråd:)

Jeg må altså klage litt. Nå har jeg vært syk i 2 uker, og ligger langt etter med studiene. Jeg er så lei!! Har flere store oppgaver å gjøre nå, men klarer ikke begynne fordi jeg bare sitter her og synes synd på meg selv. Stakkars meg.

Nei, kan noen si noen kloke ord som får meg i gang? Jeg vet jeg må, og jeg vet jeg får til hvis jeg bare får kommet ordentlig i gang.

Hjelp meg!

Elisabeth1365380359
Skrevet

Gjør noe skikkelig koselig i dag og nyt din siste fridag med god samvittighet. Og bestem deg for at i morgen så skal du blir flink student igjen. Så når du står opp i morgen så jobber du godt og effektivt, og før du vet ordet av det så er du godt inne i det igjen!

Skrevet

Finn ut hvor mange sider du har å lese, og når du bør være ferdig. Så regner du ut antall sider per dag, som du MÅ gjøre hver dag. Les fem og fem side rom gangen, ta deg en pause med et tv-program eller et måltid e.l, og ta fem nye sider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...