Gjest stakkars lille meg Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du ikke vil lese om klaging og syting, så hopp videre til neste tråd:) Jeg må altså klage litt. Nå har jeg vært syk i 2 uker, og ligger langt etter med studiene. Jeg er så lei!! Har flere store oppgaver å gjøre nå, men klarer ikke begynne fordi jeg bare sitter her og synes synd på meg selv. Stakkars meg. Nei, kan noen si noen kloke ord som får meg i gang? Jeg vet jeg må, og jeg vet jeg får til hvis jeg bare får kommet ordentlig i gang. Hjelp meg! 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Gjør noe skikkelig koselig i dag og nyt din siste fridag med god samvittighet. Og bestem deg for at i morgen så skal du blir flink student igjen. Så når du står opp i morgen så jobber du godt og effektivt, og før du vet ordet av det så er du godt inne i det igjen! 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Finn ut hvor mange sider du har å lese, og når du bør være ferdig. Så regner du ut antall sider per dag, som du MÅ gjøre hver dag. Les fem og fem side rom gangen, ta deg en pause med et tv-program eller et måltid e.l, og ta fem nye sider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.