Gå til innhold

Skal bytte fra Telenor

Anbefalte innlegg

Gjest men til hva?
Skrevet

Jeg er nå så drittlei Telenor som leverandør av fasttelefon hos meg, så nå vil jeg bytte. Jeg har i det siste halvåret opplevd elendig kundeservice i forbindelse med endring av avbonnement. Og nå sist har jeg vært uten fasttelefon i over en uke, fordi en gjøk har gravd over kabelen og det tok Telenor 6 dager å oppdage denne "feilen", til tross for at jeg ga klar beskjed om at kabelen sannsynligvis var gravd over, allerede da jeg sa ifra til feilmeldingen første gangen (vel, første gangen da jeg endelig kom igennom på telefonen og fikk snakke med et menneske). Jeg skulle melde fra om feil hos tre nabohus også fordi de andre ikke hadde mobiltelefon, men dette greide ikke Telenor å registrere. Så hittil har de sendt tre montører hit på tre forskjellige meldinger som alle har det felles, at kabelen var gravd over og at vi er naboer...

Først i går kom Telenor frem til at det kanskje dreide seg om en kabel som var gravd over... (næææhhh...)

Så nå vil jeg ikke lengre at mine penger skal gå til sløserne i Telenor!

Men hvilken leverandør bør jeg velge? Har adsl fra NGT og det fungerer helt fint. Men telefon trenger jeg også, og ønsker meg fasttelefon (ikke mobil).

Videoannonse
Annonse
Gjest Humlepungen
Skrevet

ta en kikk inne på www.telepriser.no

Der er det laget til slik at du finner den billigeste ut i fra din mengde/type ringing.

Gjest tele2-kunde
Skrevet

Vi har bredbånd og ip telefon fra tele2. Tidligere hadde vi fasttelefonen hos tele2. Telenor kuttet vi ut for over ett år siden, har INGENTING å gjøre med de idag :)

Sjekket forøvrig her idag

http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=133542

NextGentel er billigst, men kan ikke levere til oss.

Skrevet

Vi har bredbånd og ip telefon fra tele2. Tidligere hadde vi fasttelefonen hos tele2. Telenor kuttet vi ut for over ett år siden, har INGENTING å gjøre med de idag :)

Sjekket forøvrig her idag

http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=133542

NextGentel er billigst, men kan ikke levere til oss.

"Telenor kuttet vi ut for over ett år siden, har INGENTING å gjøre med de idag :)"

Hvis du har ADSL, så betaler du likevel 60,- pr. mnd til Telenor, gjennom Tele2. Det er umulig å komme helt unna Telenor, iom. at det faktisk er de som eier telelinjene :-)

"......................................"

Gjest tele2-kunde
Skrevet

"Telenor kuttet vi ut for over ett år siden, har INGENTING å gjøre med de idag :)"

Hvis du har ADSL, så betaler du likevel 60,- pr. mnd til Telenor, gjennom Tele2. Det er umulig å komme helt unna Telenor, iom. at det faktisk er de som eier telelinjene :-)

"......................................"

Kan godt hende at tele2 tar av de pengene vi betaler til dem (269,- for bredbåndet + 29,- for bredbåndstelefonen) å gir 60 til Telenor, men vi får ingen fakturaer fra Telenor, og har ikke noe med dem å gjøre på den måten.

Skrevet

Kan godt hende at tele2 tar av de pengene vi betaler til dem (269,- for bredbåndet + 29,- for bredbåndstelefonen) å gir 60 til Telenor, men vi får ingen fakturaer fra Telenor, og har ikke noe med dem å gjøre på den måten.

Det gir 60,- til Telenor, ja - så man betaler alltid indirekte til Telenor så lenge man har ADSL. Men det er jo greit å slippe å ha noe med dem å gjøre direkte :-)

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...