Gå til innhold

Holder jeg på å bli sjuk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så typisk!

I morgen har jeg en etterlengtet fridag som jeg har planer om å nyte til det fulle med fjelltur og annet gøy :)

Og nå ligger jeg her. :( Slapp og veldig trøtt i øynene. Fryser og synes synd på meg selv. Febermåleren viser 37,2, så jeg har ikke feber.

Har vondt i halsen (ikke sår) på høyre side opp ved kjeven og opp mot vidsomstenne jeg ikke har.

Buhuuu.. Ikke si det er halsbetennelse eller noe.

Kan noen snille mennesker fortelle meg at jeg helt sikkert er frisk som en fisk i morgen?

På forhånd takk :D

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

30

• Gemini

7

• meg__123!

6

• Sofline

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje det er visdomstenner på vei? Jeg hadde det sånn da jeg fikk min forrige.

Skrevet

Kanskje det er visdomstenner på vei? Jeg hadde det sånn da jeg fikk min forrige.

OMG

Jeg har faktisk hatt smerter der de skal komme ut.

*HJELP*

Skrevet

Du er frisk som en fisk i... nei.. jeg lyver.. du er syk! :P thihi ;)

God bedring skal du hvertfall ha! Jeg håper du er frisk i morgen :)

Skrevet

Du er frisk som en fisk i... nei.. jeg lyver.. du er syk! :P thihi ;)

God bedring skal du hvertfall ha! Jeg håper du er frisk i morgen :)

Takk, du er god :)

Hvorfor blir man alltid sjuk når man har fri? *Undre*

Skrevet

Ta ett gram c-vitamin og ett gram paracet, drikk noe varmt og så legger du deg tidlig. Da er du sikkert frisk og rask når du våkner i morgen! Dette pleier å funke altså!

*Trøster*

Skrevet

Ta ett gram c-vitamin og ett gram paracet, drikk noe varmt og så legger du deg tidlig. Da er du sikkert frisk og rask når du våkner i morgen! Dette pleier å funke altså!

*Trøster*

Hi hi..Høres ut som en narkoman, jo ;)

Hvor får jeg tak i sånt kl ni på kvelden?

Tusen takk for tips :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160506123' post='3333735]

OMG

Jeg har faktisk hatt smerter der de skal komme ut.

*HJELP*

Så kan det jo hende det er det. Eller bare et halvdagsvirus. God bedring! :-)

Skrevet

Nå kjenner jeg en diger kul der og!

:S

Skrevet

Så kan det jo hende det er det. Eller bare et halvdagsvirus. God bedring! :-)

*Krysse fingrene for halvdags*

:D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160506371' post='3333752]

Nå kjenner jeg en diger kul der og!

:S

Hvis tanna er på vei opp: Lykke til!

Min ene gjorde VONDT i over en uke, med den andre var smertene overstått på en dag.

Skrevet

Skulle gjerne beroliget deg, men det der er vel omtrent som jeg følte det i går kveld. I natt fikk jeg ikke sove, og i dag har jeg sittet som en zombie på jobb. Og nå sitter jeg under pleddet og fryser... Blir jeg ikke bedre blir jeg hjemme i morgen...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160506192' post='3333740]

Takk, du er god :)

Hvorfor blir man alltid sjuk når man har fri? *Undre*

Må være noen "høyere makter" (eller rett og slett bare noen troll) som sitter å følger med på oss dag ut og dag inn. Og hvis de ser i kalenderen vår når vi har fri, hopper de inn i munnen vår natt til fridagen og legger masse hvite klumper baki halsen. De er rett og slett frekke!

Skrevet

Hvis tanna er på vei opp: Lykke til!

Min ene gjorde VONDT i over en uke, med den andre var smertene overstått på en dag.

Jeg håper den ombestemmer seg på halvveien og bare legger seg sakte, men sikkert, til ro igjen ;)

Gjest snulletutten
Skrevet

Har du prøvd Curamed halstabletter (med råmelk)? Hjelper ofte meg ved gryende halsvondt! God bedring!

Gjest snulletutten
Skrevet

Har du prøvd Curamed halstabletter (med råmelk)? Hjelper ofte meg ved gryende halsvondt! God bedring!

eller "Vekk i morgen"!

Skrevet

Skulle gjerne beroliget deg, men det der er vel omtrent som jeg følte det i går kveld. I natt fikk jeg ikke sove, og i dag har jeg sittet som en zombie på jobb. Og nå sitter jeg under pleddet og fryser... Blir jeg ikke bedre blir jeg hjemme i morgen...

Søren og.

*Sende bli-frisk tanker til Gemini*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160506596' post='3333764]

Jeg håper den ombestemmer seg på halvveien og bare legger seg sakte, men sikkert, til ro igjen ;)

Det kan jo også skje. :-)

Skrevet

eller "Vekk i morgen"!

Jeg liker det ikke shø. Jeg spyr nærmeste av de tablettene

(Ja, jeg er rar)

;)

Skrevet

Må være noen "høyere makter" (eller rett og slett bare noen troll) som sitter å følger med på oss dag ut og dag inn. Og hvis de ser i kalenderen vår når vi har fri, hopper de inn i munnen vår natt til fridagen og legger masse hvite klumper baki halsen. De er rett og slett frekke!

Frekke er bare forordet!

*Hmfr*

Skulle hatt bank hele gjengen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...