Gå til innhold

Renault Clio, ok bil?

Anbefalte innlegg

Gjest kjøpe smurfebil
Skrevet

Heisann dere kloke hoder som gidder å lese dette.

Hvordan er renault clio som bil. Noen erfaringer? Skal kjøpe en som er 96 modell. Lite kjørt og 70 hk.

Driter jeg meg ut om jeg kjøper denne(som jeg syns ligner litt på en smurfebil)

Skrevet

Renault Clio er vel etterfølgeren til gamle Renault 5, om jeg husker rett.

Og det ruller da en del av disse på veiene ennå, så fryktelig dumt kjøp er det vel ikke.

Kommer mye an på hvor godt bilen er fulgt opp, i bunn og grunn.

Du kan jo sjekke brukererfaringer på nettstedet www.carsurvey.org og se hva andre eiere av kjøretøyet synes.

Skrevet

Nå har ikke jeg kjørt denne bilen, men sånn generelt så holder jeg meg langt unna Renault. De er forferdelig å kjøre. Har kjørt mye Renault 5 i sin tid, men det er jo over 20 år siden, så det teller ikke mye i dag, men gearstanga var som å røre i smør, visste aldri hvilket gear den sto i.

I det siste har jeg kjørt endel Reanult Laguna, 2002 mod, like dårlige å kjøre de også. Det er som å kjøre en 20 år gammel bil, med de kjøre egenskapene som var den gangen.

Ikke er de av de beste kvalitetsbiler heller.

Men det er mulig du har helt andre preferanser du enn hva jeg har og at du setter pris på helt andre ting ved en bil, så derfor kan det være at du blir fornøyd:-)

Lykke til med kjøpet:-)

Skrevet

I utgangspunktet holder jeg meg langt unna franske biler.

Ut i fra alt jeg har hørt og lest, så er det omtrent det samme som å be om ekstra trøbbel.....

Men det er klart du kan være "heldig"....-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Nå har ikke jeg kjørt denne bilen, men sånn generelt så holder jeg meg langt unna Renault. De er forferdelig å kjøre. Har kjørt mye Renault 5 i sin tid, men det er jo over 20 år siden, så det teller ikke mye i dag, men gearstanga var som å røre i smør, visste aldri hvilket gear den sto i.

I det siste har jeg kjørt endel Reanult Laguna, 2002 mod, like dårlige å kjøre de også. Det er som å kjøre en 20 år gammel bil, med de kjøre egenskapene som var den gangen.

Ikke er de av de beste kvalitetsbiler heller.

Men det er mulig du har helt andre preferanser du enn hva jeg har og at du setter pris på helt andre ting ved en bil, så derfor kan det være at du blir fornøyd:-)

Lykke til med kjøpet:-)

Kvalitetsbiler?

Har ikke Laguna vunnet hver eneste crash-trygghetsstest siden 2000 omtrent, da?

Kaller det kvalitet, jeg! Faktisk noe av det aller viktigste når jeg kjøper bil.

Skrevet

Kvalitetsbiler?

Har ikke Laguna vunnet hver eneste crash-trygghetsstest siden 2000 omtrent, da?

Kaller det kvalitet, jeg! Faktisk noe av det aller viktigste når jeg kjøper bil.

Det er så , men kvalitet er mye mer enn som så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...