Gå til innhold

Tele 2 sender bare Big Bill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk telefonen min stengt av Tele 2, for utgående samtaler. Sjekket på automatisk servicetelefon, men fikk ikke beskjed om at det var noe utestående. Det viste seg senere at det var feil på den automatiske svareren. Betalte så en utestående regning på fredag, men telefonen er fortsatt ikke åpnet.

Aha, venter de på et åpningsgebyr på 250 kr fra meg? Det sto en trussel i den jeg betalte, at hvis abonnementet ble stengt så måtte man betale 250 for å få abbonementet åpnet igjen.

Jeg er sjelden så sent ute med mine regninger, dette skyldes en glipp, og i tillegg opplyste de feil at jeg ikke hadde noe utestående. I tillegg har jeg ikke sett snurten til "little Bill" fra denne leverandøren!!!!

Kan jeg da bare skifte leverandør og beholde nummeret mitt? Eller kommer man ikke utenom stengegebyr uansett????

*Hmfpr*

Skrevet

Lurer faktisk på det samme selv!

Er dritlei hele tele2. Regningene kommer oftere ikke rart de blir bitte litt grann mindre hver gang da...

Jeg er også utestengt pga en regning jeg mente var betalt og vil helst ikke at de åpner linja igjen! Regningen er betalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...