Gjest Wyonna Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Fikk telefonen min stengt av Tele 2, for utgående samtaler. Sjekket på automatisk servicetelefon, men fikk ikke beskjed om at det var noe utestående. Det viste seg senere at det var feil på den automatiske svareren. Betalte så en utestående regning på fredag, men telefonen er fortsatt ikke åpnet. Aha, venter de på et åpningsgebyr på 250 kr fra meg? Det sto en trussel i den jeg betalte, at hvis abonnementet ble stengt så måtte man betale 250 for å få abbonementet åpnet igjen. Jeg er sjelden så sent ute med mine regninger, dette skyldes en glipp, og i tillegg opplyste de feil at jeg ikke hadde noe utestående. I tillegg har jeg ikke sett snurten til "little Bill" fra denne leverandøren!!!! Kan jeg da bare skifte leverandør og beholde nummeret mitt? Eller kommer man ikke utenom stengegebyr uansett???? *Hmfpr* 0 Siter
hidi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Lurer faktisk på det samme selv! Er dritlei hele tele2. Regningene kommer oftere ikke rart de blir bitte litt grann mindre hver gang da... Jeg er også utestengt pga en regning jeg mente var betalt og vil helst ikke at de åpner linja igjen! Regningen er betalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.