keinstein Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Min venninne er veldig gravid. Hun vil ikke ha noen far til barnet!? Utsagn: "Jeg vil ikke ha noen å dele ungen med." Ikke vet jeg hvordan denne ungen kom til og med hvem, men hva er konsekvensene? Dama er rik, så -det- er ikke problem. Hu kakler at hun ikke fant noen mann som egnet seg som far til hennes barn. Men hun fant noen som kunne.... Det hele gjør meg urolig på en måte. Jeg skjønner meg ikke på dette kvinnemennesket. Gjør du? For ordens skyld: Nei, jeg skal ikke bli pappa. 0 Siter
Elis31 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Nei, synes hun frarøver barnet noe med at det ikke skal en far inn i bildet. Men kanskje faren ikke vet at han skal bli far en gang? Skjønner godt at du blir urolig over at herrerasen tilsynelatende virker overflødig. Men jeg mener at dere absolutt ikke er det da... 0 Siter
ekte nick Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tror det ville vært enklere for alle parter - og ærligere overfor den potensielle faren - dersom hun heller hadde valgt inseminasjon. DET syns jeg er helt greit om en kvinne velger å gjøre. Jeg syns også det er greit om hun velger å oppdra barnet uten en pappa. Derimot syns jeg måten hun har valgt å bli gravid på, er mer etisk betenkelig. Tror også det vil bli vanskeligere for barnet å akseptere det. 0 Siter
hidi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes det er moralsk forkastelig, men det svaret hadde du vel ventet fra meg... Barn fortjener to foreldre. Barn burde ikke være resultat av egen egoisme og kun for det. Min sønn på 16 sa forleden dag;- jeg er glad for at du og pappa er skilt! -Hvorfor det? lurte jeg. -Jo, fordi når jeg er lei av å være her kan jeg stikke til pappa og omvendt! Det kunne jeg ikke hvis dere fremdeles var gift! Da var jeg nødt til å være hos dere bestandig! Vi lo godt begge to, tenk om jeg hadde frarøvet han pappaen sin... 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Nei, synes hun frarøver barnet noe med at det ikke skal en far inn i bildet. Men kanskje faren ikke vet at han skal bli far en gang? Skjønner godt at du blir urolig over at herrerasen tilsynelatende virker overflødig. Men jeg mener at dere absolutt ikke er det da... Jeg vet ikke om dråpene kom fra et ekte rør eller kunstig. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Jeg tror det ville vært enklere for alle parter - og ærligere overfor den potensielle faren - dersom hun heller hadde valgt inseminasjon. DET syns jeg er helt greit om en kvinne velger å gjøre. Jeg syns også det er greit om hun velger å oppdra barnet uten en pappa. Derimot syns jeg måten hun har valgt å bli gravid på, er mer etisk betenkelig. Tror også det vil bli vanskeligere for barnet å akseptere det. Nå kom jeg på noe: tenk om faren dukker opp og forlanger å være far? Hva skjer da? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Rimelig spes. men er det ditt problem? Jeg ville vært forsiktig med hvor mye jeg involverte meg .. weird 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Nå kom jeg på noe: tenk om faren dukker opp og forlanger å være far? Hva skjer da? Er du intr. i dama? 0 Siter
hidi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Nå kom jeg på noe: tenk om faren dukker opp og forlanger å være far? Hva skjer da? Litt vanskelig hvis han ikke vet.. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Det er hennes valg. Men faren har krav på å vite det. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Litt vanskelig hvis han ikke vet.. Han har jo hatt omgang med dama - kanskje han vil undersøke? Har vel krav på å få testet farskap? 0 Siter
hidi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Han har jo hatt omgang med dama - kanskje han vil undersøke? Har vel krav på å få testet farskap? Tror det, men hørtes vel heller ut som han var redd barnet skulle komme løpende å rope;-PAPPA! 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Rimelig spes. men er det ditt problem? Jeg ville vært forsiktig med hvor mye jeg involverte meg .. weird Jeg skal ikke bry meg, men jeg kan ikke lukke øra eller jage folk. :-) Og så kan jeg fortelle det til dere. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Er du intr. i dama? Nope. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Litt vanskelig hvis han ikke vet.. Hvis hun er såpass løsmunnet, kan noen nøste det opp? 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Det er hennes valg. Men faren har krav på å vite det. Å ha rett og få rett er ikke samme sak. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Tror det, men hørtes vel heller ut som han var redd barnet skulle komme løpende å rope;-PAPPA! En sak for Tore. 0 Siter
Sofline Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Å ha rett og få rett er ikke samme sak. Nei.... 0 Siter
hidi Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 En sak for Tore. Å nei, ikke mer Tore.... 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Har hørt den der før... Er jo hennes valg , det der:) Synd for ungen, men 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.