Gå til innhold

Føde og fø opp et barn med ukjent far, hvordan er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne er veldig gravid. Hun vil ikke ha noen far til barnet!?

Utsagn: "Jeg vil ikke ha noen å dele ungen med." Ikke vet jeg hvordan denne ungen kom til og med hvem, men hva er konsekvensene? Dama er rik, så -det- er ikke problem. Hu kakler at hun ikke fant noen mann som egnet seg som far til hennes barn. Men hun fant noen som kunne....

Det hele gjør meg urolig på en måte. Jeg skjønner meg ikke på dette kvinnemennesket.

Gjør du?

For ordens skyld: Nei, jeg skal ikke bli pappa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes hun frarøver barnet noe med at det ikke skal en far inn i bildet. Men kanskje faren ikke vet at han skal bli far en gang?

Skjønner godt at du blir urolig over at herrerasen tilsynelatende virker overflødig. Men jeg mener at dere absolutt ikke er det da...

Skrevet

Jeg tror det ville vært enklere for alle parter - og ærligere overfor den potensielle faren - dersom hun heller hadde valgt inseminasjon. DET syns jeg er helt greit om en kvinne velger å gjøre. Jeg syns også det er greit om hun velger å oppdra barnet uten en pappa.

Derimot syns jeg måten hun har valgt å bli gravid på, er mer etisk betenkelig. Tror også det vil bli vanskeligere for barnet å akseptere det.

Skrevet

Jeg synes det er moralsk forkastelig, men det svaret hadde du vel ventet fra meg...

Barn fortjener to foreldre. Barn burde ikke være resultat av egen egoisme og kun for det.

Min sønn på 16 sa forleden dag;- jeg er glad for at du og pappa er skilt! -Hvorfor det? lurte jeg. -Jo, fordi når jeg er lei av å være her kan jeg stikke til pappa og omvendt! Det kunne jeg ikke hvis dere fremdeles var gift! Da var jeg nødt til å være hos dere bestandig!

Vi lo godt begge to, tenk om jeg hadde frarøvet han pappaen sin...

Skrevet

Nei, synes hun frarøver barnet noe med at det ikke skal en far inn i bildet. Men kanskje faren ikke vet at han skal bli far en gang?

Skjønner godt at du blir urolig over at herrerasen tilsynelatende virker overflødig. Men jeg mener at dere absolutt ikke er det da...

Jeg vet ikke om dråpene kom fra et ekte rør eller kunstig.

Skrevet

Jeg tror det ville vært enklere for alle parter - og ærligere overfor den potensielle faren - dersom hun heller hadde valgt inseminasjon. DET syns jeg er helt greit om en kvinne velger å gjøre. Jeg syns også det er greit om hun velger å oppdra barnet uten en pappa.

Derimot syns jeg måten hun har valgt å bli gravid på, er mer etisk betenkelig. Tror også det vil bli vanskeligere for barnet å akseptere det.

Nå kom jeg på noe: tenk om faren dukker opp og forlanger å være far? Hva skjer da?

Gjest heffalumpen
Skrevet

Rimelig spes. men er det ditt problem? Jeg ville vært forsiktig med hvor mye jeg involverte meg .. weird

Gjest heffalumpen
Skrevet

Nå kom jeg på noe: tenk om faren dukker opp og forlanger å være far? Hva skjer da?

Er du intr. i dama?

Skrevet

Litt vanskelig hvis han ikke vet..

Skrevet

Det er hennes valg. Men faren har krav på å vite det.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Han har jo hatt omgang med dama - kanskje han vil undersøke? Har vel krav på å få testet farskap?

Skrevet

Han har jo hatt omgang med dama - kanskje han vil undersøke? Har vel krav på å få testet farskap?

Tror det, men hørtes vel heller ut som han var redd barnet skulle komme løpende å rope;-PAPPA!

Skrevet

Rimelig spes. men er det ditt problem? Jeg ville vært forsiktig med hvor mye jeg involverte meg .. weird

Jeg skal ikke bry meg, men jeg kan ikke lukke øra eller jage folk. :-)

Og så kan jeg fortelle det til dere.

Skrevet

Hvis hun er såpass løsmunnet, kan noen nøste det opp?

Skrevet

Det er hennes valg. Men faren har krav på å vite det.

Å ha rett og få rett er ikke samme sak.

Skrevet

Tror det, men hørtes vel heller ut som han var redd barnet skulle komme løpende å rope;-PAPPA!

En sak for Tore.

Skrevet

Har hørt den der før... Er jo hennes valg , det der:) Synd for ungen, men

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...