Gå til innhold

msth3NO.dll - thesaurus file

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

har ikke stavekontroll på norsk, og trenger en fil som heter msth3NO.dll eller msth32.dll

Har nemlig kjøpt windows/word på engelsk.

Det er flere år siden (vs. 2000), og jeg har lånt bort cd-ene til poden (soset bort). Hvordan kan jeg få de filene da? Noen som vet? Og de må jo ikke være korumpert eller feilaktig lagret på CD, eller send med epost.

Takknemlig for hjelp her :)

Skrevet

Hei!

Tviler svært sterkt på at du skal kunne laste ned disse fra en offesiell nettside...

Bruker ikke den gamle office’en lenger, men visste jo hvor jeg hadde den... Jeg sitter på norsk office 2000 pro. Har søkt etter de filene du forespurte... (msth3NO.dll eller msth32.dll). (med søkestrengen msth*.*) Det nærmeste jeg kommer er filer som msth3AM/BR/GE/GEA og …GEP, samt en msth_NB. Dette er som du sier ordlistefiler. (alle over med msth3 først, unntatt den siste). Har i tillegg tre dll.filer (står som programutvidelser, ikke ordlistefiler) med titlene; msth3GE, msthES3 og msthNB32.

Vet ikke om dette var mye til hjelp, spesielt ikke siden du som du sier ikke ønsker filene via mail… Nå har du i alle fall navnene som likner fra min utgave!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...