Gå til innhold

creepy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte hus i sommer. De forrige eierne nevnte på at han som bygde huset gikk igjen. Ha ha liksom. *himler med øynene*

Har sjelden vært på loftet(/2.etasje?) her, fordi vi bruker det ikke og kommer neppe til å gjøre det på noen år, men var oppom en liten tur tidligere i dag for å se etter noe i en pose.

Så, for litt siden. En time siden kanskje... Så hører jeg TYDELIG at det er noen som løper over gulvet oppe.

Gubben her er så bortreist at han bare sa "mm" da jeg spurte om han hørte det, men han hørte sannsynligvis ikke spørsmålet engang.

Jaja. Så har vi en gammel mann på besøk da. Trodde ikke de drev med løping...

Skrevet

det var ikke bare noe som falt i gulvet eller noe da?

Skrevet

Han har nok begynt å trene i disse sunne tider ;)

Skrevet

Hm..

Kanskje jeg kunne gå opp og sjekke det. Men det hørtes absolutt ikke sånn ut.

Uansett går jeg ikke opp dit før i morgen altså. Nå er det jo mørkt ute og greier.

Skrevet

Har du først et husspøkelse, så er det greiest å gjøre seg til venn med vedkommende. Ta med deg en kopp kaffe e.l., slå av lyset og vent på at h*n skal komme igjen :-)

"........................................"

Skrevet

Noe som falt, OG som løp bortober gulvet...Enda mer creepy!

*grøss*

Skrevet

Noe som falt, OG som løp bortober gulvet...Enda mer creepy!

*grøss*

*LOL*

Mulig det var den papegøya som skal festes på skulderen til kjolen!

Skrevet

Har du først et husspøkelse, så er det greiest å gjøre seg til venn med vedkommende. Ta med deg en kopp kaffe e.l., slå av lyset og vent på at h*n skal komme igjen :-)

"........................................"

Også vi som ikke har kaffe i hus da.

Tror du det gjør seg med litt vodka kanskje?

Det er vodka, melk eller vann i tilfelle. ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160514495' post='3334095]

*LOL*

Mulig det var den papegøya som skal festes på skulderen til kjolen!

Ler meg ihjel.

Det må være forklaringen!!

Skrevet

Ler meg ihjel.

Det må være forklaringen!!

Ha ha.. Ser det virkelig for meg!

Skrevet

Også vi som ikke har kaffe i hus da.

Tror du det gjør seg med litt vodka kanskje?

Det er vodka, melk eller vann i tilfelle. ;)

For all del - drikken er bare for din egen del. Men iom. at det nå er mørkt ute, så tror jeg kanskje en god klunk med vodka er tingen? Spøkelset kan ikke drikke, så det bryr seg neppe :-)

"......................................."

Skrevet

Hm..

Kanskje jeg kunne gå opp og sjekke det. Men det hørtes absolutt ikke sånn ut.

Uansett går jeg ikke opp dit før i morgen altså. Nå er det jo mørkt ute og greier.

hadde jeg trodd at det hadde vært et gjenferd der oppe, så tror jeg at jeg hadde bedt han pelt seg til helvete.... scary det der da..

Skrevet

Sikkert mus eller annet dyr.

Et av rådyra som løper rundt i skaugen her kanskje?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160514646' post='3334105]

Ha ha.. Ser det virkelig for meg!

Nå vet vi ihvertfall hvor den tok veien. *lettet*

Pst; skal vi informere trådstarter?

Skrevet

Nå vet vi ihvertfall hvor den tok veien. *lettet*

Pst; skal vi informere trådstarter?

Jeg puster lettet ut og det gjør nok Åsemor og når hun får løsningen på hva som holder til på loftet hennes!

*LOL*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Han vil sikkert bare passe på huset sitt. Så lenge dere holder det ved like, er det sikkert ingen fare :-)

Skrevet

Tipper at det er trehus det er snakk om, plankverk og bjelker og slikt opp, ned og i mente?

I så fall er det årstidsbetont, svingninger i temperatur og luftfuktighet som gjør at treverket "snakker" litt.

Skrevet

Du har fått mye useriøse kommentarer her ser jeg...

Mest sannsynlig så har du nok rett.Og jeg vet det kan være skremmende. Men jeg tviler på at denne personen vil gjøre dere noe vondt. Men som sagt så kan det være spooky, og jeg har nok villet skaffet hjelp i dette tilfellet. For han forsvinner nok antagelig ikke av seg selv.

Får vel sikkert noen useriøse kommentarer jeg også, men jeg hever meg over det ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hadde lyder på loftet, tydelige dunk, og alle oss var sammen i stua, eller jeg var alene...

Men, det var lister med borrelås på, som hang på mine persienner på det ene rommet. De ramlet ned, og sambo hang de opp og tenkte ikke på at han gjorde det.

Men jeg gikk jo her og fantaserte at det var oldefaren til sambo som gikk igjen, var var sikkert forbannet på at vi hadde bygd på huset ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...