Gå til innhold

creepy...

Anbefalte innlegg

Gjest hva var det? *knirk*
Skrevet

Da jeg var alene i kjelleren til besteforeldrene mine en gang hørte jeg noen oppe.... Jeg har også hørt noen i foreldrene mine sitt hus, selv om det ikke er så gammelt.

Skrevet

Hm..

Kanskje jeg kunne gå opp og sjekke det. Men det hørtes absolutt ikke sånn ut.

Uansett går jeg ikke opp dit før i morgen altså. Nå er det jo mørkt ute og greier.

Kan være et ekorn som har kommet seg inn. Eller mus. Det er den tida nå, da musene søker innomhus. Eller en katt. Som er vant til å hoppe inn av åpne loftsvinduer eller ventiler. Og jakte på de musene som akkurat holde rpå å flytte inn!

Katter kan gå høyere enn man tror. Nabohuset vårt er en tre-etasjers gård av teglstein. Oppe på mønet der vanket en stor, hvit pus i månelyse netter en vinter. Aner ikke hvem som eide den og hvordan den kom seg opp og ned.

Skrevet

Tipper at det er trehus det er snakk om, plankverk og bjelker og slikt opp, ned og i mente?

I så fall er det årstidsbetont, svingninger i temperatur og luftfuktighet som gjør at treverket "snakker" litt.

Pøh. En ekskollega av meg opplevde i et gammelt hus at dørene gikk opp og igjen og det var ikke måte på bråk og styr og forstyrrelser. Til slutt ble hun så lei at hun sa:"Nå slutter du å forstyrre meg, jeg kommer til å bli her uansett, så vær så snill og hold fred." Og siden var det stille gitt...

Skrevet

Kan være et ekorn som har kommet seg inn. Eller mus. Det er den tida nå, da musene søker innomhus. Eller en katt. Som er vant til å hoppe inn av åpne loftsvinduer eller ventiler. Og jakte på de musene som akkurat holde rpå å flytte inn!

Katter kan gå høyere enn man tror. Nabohuset vårt er en tre-etasjers gård av teglstein. Oppe på mønet der vanket en stor, hvit pus i månelyse netter en vinter. Aner ikke hvem som eide den og hvordan den kom seg opp og ned.

Du hører ikke katter på golvet i etasjen over, de går alt for lydløst til det. Med mindre det er en smellfeit mons da, men da hadde den neppe giddet klatre opp i andre etasje utenfra. :o)

Skrevet

Du hører ikke katter på golvet i etasjen over, de går alt for lydløst til det. Med mindre det er en smellfeit mons da, men da hadde den neppe giddet klatre opp i andre etasje utenfra. :o)

Katten min er ikke feit, men jeg hører godt når hun løper og herjer oppe i 2. etasje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...