Gå til innhold

Karnevalskostymeforslag

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Jeg er invitert i karneval. Noen som har forslag til kostyme til en fantasiløs person? Jeg er overvektig, så haremspike eller ballerina er ikke helt gode forslag... Har dårlig med tid og penger, så helst noe som ikke er så "high maintenance". På forhånd tusen takk!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Satandyrker.

Kjøp deg liksminke, farg håret svart, skaff deg noe nagler eller noe sånt, og skaff deg en eller annen Black Metal-t-skjorte.

Du blir sikkert kjempefin, og det er billig.

Jeg har selv gått for den varianten der. Jeg ble nydelig.

Meg1365380063
Skrevet

Satandyrker.

Kjøp deg liksminke, farg håret svart, skaff deg noe nagler eller noe sånt, og skaff deg en eller annen Black Metal-t-skjorte.

Ja, ikke sant? Og jeg er fra før av ganske bleik i huden, så jeg trenger ikke sminke. Jeg er dog litt bekymret for etterveksten, siden jeg har blondt hår. Men jeg er såpass kul at jeg nok vil klare å bli en trendsetter. Tusen takk for forslaget!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, ikke sant? Og jeg er fra før av ganske bleik i huden, så jeg trenger ikke sminke. Jeg er dog litt bekymret for etterveksten, siden jeg har blondt hår. Men jeg er såpass kul at jeg nok vil klare å bli en trendsetter. Tusen takk for forslaget!

Parykk kan være tingen. Jeg kjøpte en langhåra svart parykk, og jeg tror ikke den kosta stort.

Jo, du må ha liksminke og svart leppestift uansett hvor bleik du er til vanlig.

Disse blackmetal-folka er ikke akkurat brune av natur de heller. :)

Skrevet

Kanskje du bør la deg inspirere av dol og kle deg ut som en liten pusekatt?

*LOL*

Meg1365380063
Skrevet

Parykk kan være tingen. Jeg kjøpte en langhåra svart parykk, og jeg tror ikke den kosta stort.

Jo, du må ha liksminke og svart leppestift uansett hvor bleik du er til vanlig.

Disse blackmetal-folka er ikke akkurat brune av natur de heller. :)

Bare jeg slipper å høre på musikken, så kan det jo kanskje fungere. Halve klesskapet er jo svart, så...

Meg1365380063
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160517916' post='3334172]

Kanskje du bør la deg inspirere av dol og kle deg ut som en liten pusekatt?

*LOL*

Hehe, kanskje det? Kanskje en piperøykende pus?

Skrevet

Hehe, kanskje det? Kanskje en piperøykende pus?

*LOL*

Ut på kvelden får du skifte til barbie-kostymet ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160518806' post='3334178]

*LOL*

...og så avslutte kvelden med å fare avgårde til Amerika! ;-)

Skrevet

*LOL*

Den festen der må bare bli bra.

Håper hun husker pc så hun kan dole litt inni mellom ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160518989' post='3334182]

*LOL*

Den festen der må bare bli bra.

Håper hun husker pc så hun kan dole litt inni mellom ;)

Tenk deg tanken at man hadde noen bittesmå bærbare pc'er, omtrent på størrelse med en Nintendo DS, så kunne man lett ha dol'et overalt hvor det bare finnes trådløse nettverk! ;-)

Litt komisk om man så finner ut at to eller flere personer på samme fest dol'er samtidig uten at de visste om hverandre fra før! :-)

Skrevet

Tenk deg tanken at man hadde noen bittesmå bærbare pc'er, omtrent på størrelse med en Nintendo DS, så kunne man lett ha dol'et overalt hvor det bare finnes trådløse nettverk! ;-)

Litt komisk om man så finner ut at to eller flere personer på samme fest dol'er samtidig uten at de visste om hverandre fra før! :-)

Ha ha..Genialt!

Den ideen der bør du ta patent på!

Starte firma? ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Satandyrker.

"Nydelig" er av en eller annen grunn ikke ordet som slår meg... ;)

Skrevet

Drueklase. Kle deg i noe enkelt, brunt, og fest lilla eller lysegrønne ballonger med sikkerhetsnåler over hele kroppen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Nydelig" er av en eller annen grunn ikke ordet som slår meg... ;)

Hadde jeg hatt scanner skulle jeg vist deg et bilde. Jeg er en babe der jeg står med kritthvitt ansikt, langt, sort hår, og t-skjorte med dyrkermotiv.

Ok. Kanskje ikke en babe, men jeg synes jeg ser ganske ok ut.

Eneste aberet med den jævla sminka (som begynte å renne utpå natta) var at ingen ville klemme meg den kvelden. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hadde jeg hatt scanner skulle jeg vist deg et bilde. Jeg er en babe der jeg står med kritthvitt ansikt, langt, sort hår, og t-skjorte med dyrkermotiv.

Ok. Kanskje ikke en babe, men jeg synes jeg ser ganske ok ut.

Eneste aberet med den jævla sminka (som begynte å renne utpå natta) var at ingen ville klemme meg den kvelden. :)

Jeg synes selv jeg var ganske kul på halloweenparty med stort tupert hår (hadde litt lenger hår den gangen), hvitt ansikt med mørkelilla leppestift, svart øyensminke og svarte klær med litt oppstrimlete søppelsekk-frynser. Det ble tatt litt på sparket skjønner du. :)

Du kunne få sett bildebevis hvis jeg hadde hatt scanner også, men det har jeg ikke. Du får heller komme på besøk, så kan vi se på fotoalbumet til hverandre.

Skrevet

En jeg kjenner kledte seg ut som melkekartong på karneval. Det slo an. Han hadde bare litt problemer med å sitte da han tok t-banen til dit festen var. :)

Meg1365380063
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160518806' post='3334178]

*LOL*

Selvfølgelig! Og som en pedagogisk og kulturell protest, skal jeg bli den første Barbiedukken på over 100 kilo.

Meg1365380063
Skrevet

No vill æ færra te Mexico!

Holder det om jeg tar et klesskifte til frihetsstatuen utover kvelden? Jeg ser på Oscarutdelinger og slike arrangement at kvinnene skifter klær underveis, så jeg burde jo ha tre-fire-fem kostymer på lur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...