Meg1365380063 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er invitert i karneval. Noen som har forslag til kostyme til en fantasiløs person? Jeg er overvektig, så haremspike eller ballerina er ikke helt gode forslag... Har dårlig med tid og penger, så helst noe som ikke er så "high maintenance". På forhånd tusen takk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Satandyrker. Kjøp deg liksminke, farg håret svart, skaff deg noe nagler eller noe sånt, og skaff deg en eller annen Black Metal-t-skjorte. Du blir sikkert kjempefin, og det er billig. Jeg har selv gått for den varianten der. Jeg ble nydelig. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Satandyrker. Kjøp deg liksminke, farg håret svart, skaff deg noe nagler eller noe sånt, og skaff deg en eller annen Black Metal-t-skjorte. Du blir sikkert kjempefin, og det er billig. Jeg har selv gått for den varianten der. Jeg ble nydelig. Ja, ikke sant? Og jeg er fra før av ganske bleik i huden, så jeg trenger ikke sminke. Jeg er dog litt bekymret for etterveksten, siden jeg har blondt hår. Men jeg er såpass kul at jeg nok vil klare å bli en trendsetter. Tusen takk for forslaget! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, ikke sant? Og jeg er fra før av ganske bleik i huden, så jeg trenger ikke sminke. Jeg er dog litt bekymret for etterveksten, siden jeg har blondt hår. Men jeg er såpass kul at jeg nok vil klare å bli en trendsetter. Tusen takk for forslaget! Parykk kan være tingen. Jeg kjøpte en langhåra svart parykk, og jeg tror ikke den kosta stort. Jo, du må ha liksminke og svart leppestift uansett hvor bleik du er til vanlig. Disse blackmetal-folka er ikke akkurat brune av natur de heller. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Kanskje du bør la deg inspirere av dol og kle deg ut som en liten pusekatt? *LOL* 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Parykk kan være tingen. Jeg kjøpte en langhåra svart parykk, og jeg tror ikke den kosta stort. Jo, du må ha liksminke og svart leppestift uansett hvor bleik du er til vanlig. Disse blackmetal-folka er ikke akkurat brune av natur de heller. Bare jeg slipper å høre på musikken, så kan det jo kanskje fungere. Halve klesskapet er jo svart, så... 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160517916' post='3334172] Kanskje du bør la deg inspirere av dol og kle deg ut som en liten pusekatt? *LOL* Hehe, kanskje det? Kanskje en piperøykende pus? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hehe, kanskje det? Kanskje en piperøykende pus? *LOL* Ut på kvelden får du skifte til barbie-kostymet 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160518806' post='3334178] *LOL* Ut på kvelden får du skifte til barbie-kostymet ...og så avslutte kvelden med å fare avgårde til Amerika! ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 ...og så avslutte kvelden med å fare avgårde til Amerika! ;-) *LOL* Den festen der må bare bli bra. Håper hun husker pc så hun kan dole litt inni mellom 0 Siter
morsan Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160518989' post='3334182] *LOL* Den festen der må bare bli bra. Håper hun husker pc så hun kan dole litt inni mellom Tenk deg tanken at man hadde noen bittesmå bærbare pc'er, omtrent på størrelse med en Nintendo DS, så kunne man lett ha dol'et overalt hvor det bare finnes trådløse nettverk! ;-) Litt komisk om man så finner ut at to eller flere personer på samme fest dol'er samtidig uten at de visste om hverandre fra før! :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Tenk deg tanken at man hadde noen bittesmå bærbare pc'er, omtrent på størrelse med en Nintendo DS, så kunne man lett ha dol'et overalt hvor det bare finnes trådløse nettverk! ;-) Litt komisk om man så finner ut at to eller flere personer på samme fest dol'er samtidig uten at de visste om hverandre fra før! :-) Ha ha..Genialt! Den ideen der bør du ta patent på! Starte firma? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Satandyrker. Kjøp deg liksminke, farg håret svart, skaff deg noe nagler eller noe sånt, og skaff deg en eller annen Black Metal-t-skjorte. Du blir sikkert kjempefin, og det er billig. Jeg har selv gått for den varianten der. Jeg ble nydelig. "Nydelig" er av en eller annen grunn ikke ordet som slår meg... 0 Siter
Atene Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Drueklase. Kle deg i noe enkelt, brunt, og fest lilla eller lysegrønne ballonger med sikkerhetsnåler over hele kroppen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 "Nydelig" er av en eller annen grunn ikke ordet som slår meg... Hadde jeg hatt scanner skulle jeg vist deg et bilde. Jeg er en babe der jeg står med kritthvitt ansikt, langt, sort hår, og t-skjorte med dyrkermotiv. Ok. Kanskje ikke en babe, men jeg synes jeg ser ganske ok ut. Eneste aberet med den jævla sminka (som begynte å renne utpå natta) var at ingen ville klemme meg den kvelden. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hadde jeg hatt scanner skulle jeg vist deg et bilde. Jeg er en babe der jeg står med kritthvitt ansikt, langt, sort hår, og t-skjorte med dyrkermotiv. Ok. Kanskje ikke en babe, men jeg synes jeg ser ganske ok ut. Eneste aberet med den jævla sminka (som begynte å renne utpå natta) var at ingen ville klemme meg den kvelden. Jeg synes selv jeg var ganske kul på halloweenparty med stort tupert hår (hadde litt lenger hår den gangen), hvitt ansikt med mørkelilla leppestift, svart øyensminke og svarte klær med litt oppstrimlete søppelsekk-frynser. Det ble tatt litt på sparket skjønner du. Du kunne få sett bildebevis hvis jeg hadde hatt scanner også, men det har jeg ikke. Du får heller komme på besøk, så kan vi se på fotoalbumet til hverandre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 En jeg kjenner kledte seg ut som melkekartong på karneval. Det slo an. Han hadde bare litt problemer med å sitte da han tok t-banen til dit festen var. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 http://www.eatliver.com/i.php?n=1229 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160518806' post='3334178] *LOL* Ut på kvelden får du skifte til barbie-kostymet Selvfølgelig! Og som en pedagogisk og kulturell protest, skal jeg bli den første Barbiedukken på over 100 kilo. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 ...og så avslutte kvelden med å fare avgårde til Amerika! ;-) No vill æ færra te Mexico! Holder det om jeg tar et klesskifte til frihetsstatuen utover kvelden? Jeg ser på Oscarutdelinger og slike arrangement at kvinnene skifter klær underveis, så jeg burde jo ha tre-fire-fem kostymer på lur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.