Gå til innhold

Karnevalskostymeforslag

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Tenk deg tanken at man hadde noen bittesmå bærbare pc'er, omtrent på størrelse med en Nintendo DS, så kunne man lett ha dol'et overalt hvor det bare finnes trådløse nettverk! ;-)

Litt komisk om man så finner ut at to eller flere personer på samme fest dol'er samtidig uten at de visste om hverandre fra før! :-)

Ah, bifalles! Det er trådløst nettverk dit jeg skal, så det er intet problem. Klarer du å ta patent fort nok?

Ingen riktig fest uten DOL!

Meg1365380063
Skrevet

En jeg kjenner kledte seg ut som melkekartong på karneval. Det slo an. Han hadde bare litt problemer med å sitte da han tok t-banen til dit festen var. :)

Stilig! Hvordan løste vedkommende det praktisk? Diger papp?

Bare man ikke surner utover kvelden, ved å være så lenge utenfor kjøleskapet...

Meg1365380063
Skrevet

Drueklase. Kle deg i noe enkelt, brunt, og fest lilla eller lysegrønne ballonger med sikkerhetsnåler over hele kroppen.

Genialt! Åh, så bra! Det kunne jeg faktisk tenke meg - bortsett fra bussturen, og ønsket om å sitte underveis i festen. Men jeg kan jo være "spist opp" på baksiden... Takk for forslag!

Skrevet

Genialt! Åh, så bra! Det kunne jeg faktisk tenke meg - bortsett fra bussturen, og ønsket om å sitte underveis i festen. Men jeg kan jo være "spist opp" på baksiden... Takk for forslag!

Hvis du klarer bussturen, har du jo en bra replikk på partyet: "Jeg vil gjerne sette meg, kan du spise noen druer?", og så leverer du en nål...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hahahaha, herlig! Og jeg er avhengig av kollektivtransport, så det ville vel blitt akkurat slik!

Å dæven så kult det hadde vært! *ruller på golvet i latter* :D

Skrevet

Hvis du klarer bussturen, har du jo en bra replikk på partyet: "Jeg vil gjerne sette meg, kan du spise noen druer?", og så leverer du en nål...

Haha, den var god :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...