Meg1365380063 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Tenk deg tanken at man hadde noen bittesmå bærbare pc'er, omtrent på størrelse med en Nintendo DS, så kunne man lett ha dol'et overalt hvor det bare finnes trådløse nettverk! ;-) Litt komisk om man så finner ut at to eller flere personer på samme fest dol'er samtidig uten at de visste om hverandre fra før! :-) Ah, bifalles! Det er trådløst nettverk dit jeg skal, så det er intet problem. Klarer du å ta patent fort nok? Ingen riktig fest uten DOL! 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 http://www.eatliver.com/i.php?n=1229 Hahahaha, herlig! Og jeg er avhengig av kollektivtransport, så det ville vel blitt akkurat slik! 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 En jeg kjenner kledte seg ut som melkekartong på karneval. Det slo an. Han hadde bare litt problemer med å sitte da han tok t-banen til dit festen var. Stilig! Hvordan løste vedkommende det praktisk? Diger papp? Bare man ikke surner utover kvelden, ved å være så lenge utenfor kjøleskapet... 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Drueklase. Kle deg i noe enkelt, brunt, og fest lilla eller lysegrønne ballonger med sikkerhetsnåler over hele kroppen. Genialt! Åh, så bra! Det kunne jeg faktisk tenke meg - bortsett fra bussturen, og ønsket om å sitte underveis i festen. Men jeg kan jo være "spist opp" på baksiden... Takk for forslag! 0 Siter
Atene Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Genialt! Åh, så bra! Det kunne jeg faktisk tenke meg - bortsett fra bussturen, og ønsket om å sitte underveis i festen. Men jeg kan jo være "spist opp" på baksiden... Takk for forslag! Hvis du klarer bussturen, har du jo en bra replikk på partyet: "Jeg vil gjerne sette meg, kan du spise noen druer?", og så leverer du en nål... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hahahaha, herlig! Og jeg er avhengig av kollektivtransport, så det ville vel blitt akkurat slik! Å dæven så kult det hadde vært! *ruller på golvet i latter* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du klarer bussturen, har du jo en bra replikk på partyet: "Jeg vil gjerne sette meg, kan du spise noen druer?", og så leverer du en nål... Haha, den var god :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.