cecily Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har lest det mølet der jeg også, men selv har jeg lys hud og vet hvilke enorme konsekvenser det får for meg hvis jeg ikke soler meg i solarium før en sydentur. Uten solarium og jeg vil slite stort uansett hvor godt jeg smører meg i syden. Det er jeg et levende bevis for, uansett hva diverse forskning påstår. Møl og møl. Jeg bruker som regel å stole på hudleger. Fint om det funker for deg, men jeg holder likevel en knapp på forskning og fagekspertisen. 0 Siter
org Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har absolutt ikke noe problem med å skjønne det! :-) Men problemet med selvbruningskremer er at det lett kan bli skjoldete, og er man blek fra før, synes det sikkert ekstra godt. Jeg anbefaler derfor Dove bodylotion med brunende effekt (ta gjerne mørk type). Den er MYE lettere å smøre på med et pent resultat enn ordinære selvbruningskremer, og lukter mye bedre også. Effekten blir jo mindre, men det er ingen ting i veien for å smøre gjentatte ganger. Den gjorde meg skittengul! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Møl og møl. Jeg bruker som regel å stole på hudleger. Fint om det funker for deg, men jeg holder likevel en knapp på forskning og fagekspertisen. Du vet like godt som meg at du knapt finner to forskere som sier det samme. 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Den gjorde meg skittengul! Da smurte du kanskje på for tykt lag? 0 Siter
org Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Da smurte du kanskje på for tykt lag? Det kan godt være. Jeg så ikke ut! 0 Siter
morsan Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det kan godt være. Jeg så ikke ut! Uff da! Jeg har forsåvidt vært der jeg også, men da med andre produkter...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.