Gå til innhold

Jeg har ikke ord...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK, det er snålinger på t-banen i Oslo også, menneh..den der var .. kreativ!

:o)

Gjest kjedelige meg
Skrevet

Oi .... da har ikke vi samme humor :), dro ikke på smilebåndet av bildet engang jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

OK, det er snålinger på t-banen i Oslo også, menneh..den der var .. kreativ!

:o)

Ja, og kommentaren: Ok, that's it. I'm buying a car.

Jeg dævver! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oi .... da har ikke vi samme humor :), dro ikke på smilebåndet av bildet engang jeg.

Hihi. Jeg har en veldig merkelig form for humor, ja. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, men det var mange andre bra bilder også der.

Ja, men det bildet... Bare så absurd. Kan ikke slutte å le. :)

Skrevet

Ja, men det bildet... Bare så absurd. Kan ikke slutte å le. :)

Fordelen er at ingen ser hvem som er inne i drakta. Det hadde i alle fall jeg satt pris på skulle jeg ha hatt den på meg:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fordelen er at ingen ser hvem som er inne i drakta. Det hadde i alle fall jeg satt pris på skulle jeg ha hatt den på meg:-)

Nei, kanskje best å være anonym i en sånn drakt. *fnis*

Skrevet

Jeg tror jeg kanksje hadde smilt mer av dette bildet hvis jeg ikke hadde hatt så skyhøye forventninger på forhånd"! ;-)

"har ikke ord" og "ler meg ihjel" gjorde sitt til å hype opp bildet alt for mye! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tror jeg kanksje hadde smilt mer av dette bildet hvis jeg ikke hadde hatt så skyhøye forventninger på forhånd"! ;-)

"har ikke ord" og "ler meg ihjel" gjorde sitt til å hype opp bildet alt for mye! ;-)

Hihi! Jaja, jeg lo meg iallfall fillete. :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

http://www.eatliver.com/i.php?n=1219

lol, denne var gøy da! Vet ikke helt hva de mente med "altered the pool", men uttrykket på den ungen var jo verdt en god latter

Hihihi! Han hadde nok forandret litt på bassenget han ja... :)

Skrevet

Ja, skjønner du, eller? :D

Ja! =D

Du, du vet den bilreklamen der det er sånne anminerte forsøksrotter med den skrikeungen bak i bilen? Og så gjør papparotten alt han kan for å få ungen til å tie, og så finner han en sånn hanskedukke, men da gråter ungen enda mer, og så ser han at den forestiller en sint katt, og så blir han skremt selv?

Ler du når du ser den? Eller i det minste skjønner at _noen_ kan le seg i filler av det?

Gjest Princess Peach
Skrevet

*skrattler*

Jeg og. Hver eneste gang! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...