Gå til innhold

Liktorn under foten

Anbefalte innlegg

Gjest vondt med liktorn
Skrevet

Hei!

Håper det er noen som har none gode råd til hvordan jeg kan bli kvitt en liktorn under foten som plager meg.

Har prøvd liktornplaster i noen dager, men foreløpig er det ingen bedring.

Håper noen har noen gode råd til meg i dag.

På forhånd takk til dere som kommer med råd/forslag.

lalala1365380457
Skrevet

kjøp deg sånn grov fotmetallfil (f.eks H&M ca 30kr) og fil ivei! funket iallefall kjempebra til meg, nesten ikke vond å gå på etter en filing og helt borte etter to omganger med fila

candyqueen_83
Skrevet

Gå til legen og frys den bort akkurat som en vorte. Jeg hadde ganske mange rett ved hverandre,og gikk to ganger å frøs de bort med et par ukers mellomrom,og har aldri hatt det igjen. Det er ganske mange år siden.

lalala1365380457
Skrevet

Gå til legen og frys den bort akkurat som en vorte. Jeg hadde ganske mange rett ved hverandre,og gikk to ganger å frøs de bort med et par ukers mellomrom,og har aldri hatt det igjen. Det er ganske mange år siden.

ble ikke det ganske vondt og dyrt? er jo så billig, lettvindt og smertefritt å file de bort..

candyqueen_83
Skrevet

ble ikke det ganske vondt og dyrt? er jo så billig, lettvindt og smertefritt å file de bort..

Det er ikke vondt i det hele tatt,det bare iser et par sekunder. Du må jo betale vanlig legetime da,men det tar jo bare et par minutter,og du blir kvitt det for godt. Virker som jeg er blitt kvitt det hvertfal.

lalala1365380457
Skrevet

Det er ikke vondt i det hele tatt,det bare iser et par sekunder. Du må jo betale vanlig legetime da,men det tar jo bare et par minutter,og du blir kvitt det for godt. Virker som jeg er blitt kvitt det hvertfal.

ble kvitt det for godt av å file ned jeg.. er sikkert forskjellig fra folk til folk =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...