Gå til innhold

Alle kan bli vakre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damn!

Men er det ikke litt rart at folk liksom _alltid_ har "feil" hårfarge? Er de blonde og melder seg på, så blir de brunetter, og brunettene som melder seg på blir bleika.

Skrevet

Damn!

Men er det ikke litt rart at folk liksom _alltid_ har "feil" hårfarge? Er de blonde og melder seg på, så blir de brunetter, og brunettene som melder seg på blir bleika.

det var jo ikke tilfellet hos alle jentene her, da. de to øverste var mørke både før og etter (riktignok frisket opp fargen en smule). og hun nederst til venstre var og ble blond.

Jeg husker igjen noen av disse.. jeg har sett noen av de episodene :P

Skrevet

det var jo ikke tilfellet hos alle jentene her, da. de to øverste var mørke både før og etter (riktignok frisket opp fargen en smule). og hun nederst til venstre var og ble blond.

De to øverste er jo den samme. Nå mente jeg ikke absolutt alle i hele verden, men uvanlig mange.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Episoder? Er dette fra et tvprogram?

Gjest Shira12
Skrevet

Vel, etter nøye tenking og grubling, kom jeg frem til at jeg står over ;o)

Hun piercingjenta, ble jo egentlig ei søt jente, men det kunne nok blitt programmet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

GJETT da..

Ekstrem forvandling? Men de så jo ikke ut som de var opererte?

Skrevet

Ekstrem forvandling? Men de så jo ikke ut som de var opererte?

Nå er du fryktlig naiv berta =)

Hvor stor tiltro har du egentlig til sminke? =o

Gjest Princess Peach
Skrevet

*blånn*

Skrevet

;-)

Men ikke for det - i disse programmene hadde de jo en del "mini makovers" hvor det bare ble sminking, hårstyling og nye klær, og det var utrolig hvor mye man kunne utrette med bare det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...