Goliath Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133762 Jeg har lenge synes at mange av dem sliter med lav moral og etikk. Men det er visst andre ting det skorter på også, når det gjelder diverse kompetanse..... 0 Siter
mrxx Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Moral og etikk må være en god stund siden disse har hatt. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke blir etterforsket det som har blitt sagt under Nokas rettsaken. De undergraver sin egen status og troverdighet så det holder. Det er ikke akkurat mye status lenger å være advokat. Makan til tullinger. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Moral og etikk må være en god stund siden disse har hatt. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke blir etterforsket det som har blitt sagt under Nokas rettsaken. De undergraver sin egen status og troverdighet så det holder. Det er ikke akkurat mye status lenger å være advokat. Makan til tullinger. Advokater har ingen annen oppgave enn å være talsmenn for sine oppdragsgivere. 0 Siter
mrxx Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Advokater har ingen annen oppgave enn å være talsmenn for sine oppdragsgivere. Akkurat, derfor hadde det vært fint om de kun holdt seg til den oppgaven. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.