Gjest -Spennende Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Har leigd en leilighet i flere år.Har bodd alene.Kjæresten min og jeg har nå bestemt oss for å flytte sammen ,i min leilighet.Kan vi bare sette i gang.Eller må vi snakke med med huseiger først?Vil helst slippe problemer etterpå. 0 Siter
calendula Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Du må spørre huseigeren! Det er faktisk utkasstelsesgrunn å ha flere boende enn det som opprinnelig var avtalt. Som regel er det ikke noe problem :-) 0 Siter
Gjest mener nå jeg Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Dere må snakke med utleier. Det kan hende leien øker da, men du må gi beskjed. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jepp.. Det må avklares med huseier først 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Du må nok snakke med huseier. Leien kan nok gå opp pga forventet økt forbruk av varmtvann og strøm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.