Gjest lurer jeg på i dag da Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Datteren min er sylte forkjølet for tida. Men det siste døgnet klager hun over at hun hører veldig dårlig på det ene øret. Men det er vel vanlig det? Ved en kraftig forkjølese! Tusen takk for svar. 0 Siter
Jally Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hei ! Tror det er ganske vanlig, men jeg ville gitt henne otrivin eller en annen nesespray som løser det opp. Hvis nesegangene blir tømt, så letter det på trykket i øregangene... 0 Siter
mrxx Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Det er nok ikke så uvanlig. Jeg kan bli super tett på begge ørene og har følelsen av at jeg sitter i en tomtønne, når jeg snakker. Heldigvis over 20 år siden jeg har vært så ille. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Det er vanlig det. Jeg får det ofte, da enten som trykk i øret, eller at det er væske i. Pøs på med saltvann, evnt annen nesespray, for og holde kanalene åpne. God bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.