Gå til innhold

Til deg som har drømmebok...

Anbefalte innlegg

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Kan du sjekke hva drøm om hva væske,dam eller lignende betyr?

Drømte mareritt-aktig flere ganger i natt...

Noe som fløt...som jeg desperat ønsket å tørke opp...

jeg våknet flere ganger med at jeg ville fjerne det fra soveromsgolvet.Huffet meg og var gråtkvalt fortvila gang på gang...

Hva betyr dette?

Gjest ingen drømmetyder
Skrevet

Jeg har ingen drømmebok, men jeg tolker det slik: du har noe dumt i livet ditt som du vil ha bort. Eller at det er noe du må få ordnet opp i / "redde".

Skrevet

Du kan sikkert søke på "drømmetyding" e.l. i google da.

Uansett, så syns jeg at jeg husker slike drømmer er forbundet med graviditet...=)

Skrevet

Jeg har ingen drømmebok, men jeg tolker det slik: du har noe dumt i livet ditt som du vil ha bort. Eller at det er noe du må få ordnet opp i / "redde".

Vann er som regel tolket som følelser.

Ikke etter "drømmebøker" men mer psykologien.

Når du legger til at du følte deg fortvilet i drømmen, så er det vel følelser i deg for tiden som du ikke orker å vedkjenne deg, skammer deg over, eller ikke orker å innse at du har.

For meg har det neste alltid med fortid å gjøre, barndom osv - men det trenger det jo ikke å bety at du skal tolke det sånn.

Skrevet

Vann er som regel tolket som følelser.

Ikke etter "drømmebøker" men mer psykologien.

Når du legger til at du følte deg fortvilet i drømmen, så er det vel følelser i deg for tiden som du ikke orker å vedkjenne deg, skammer deg over, eller ikke orker å innse at du har.

For meg har det neste alltid med fortid å gjøre, barndom osv - men det trenger det jo ikke å bety at du skal tolke det sånn.

Hei.Jeg drister meg til å spørre deg om noe. Gøy om du har noe formening om hva dette er...

Jeg har et par netter nå drømt om snø. Første gang var en trapp full av snø,jeg gikk oppover. Noen ville måke det nedover, men de måtte ikke pga da ville folk ikke komme seg inn. Oppe var det et langbord, tomt.Vi skulle samle vennegjengen.

Neste drøm, en traktor kommer for å hente bilen min som jeg har krasjet.Den var blitt skadet i fronten. Men traktoren må først rydde vekk snø. På hengeren hadde han en traktor som falt av og trillet en runde, til den krasjet. Jeg stod forundret å kikket på.

Jeg ser at snø og snørydding er i fokus, men hva kan det bety da? (bare om du orker :) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...