Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som aner hvilket e-verk som leverer strøm i Aurskog-Høland?

Jeg har ei hytte der og har ikke fått noen regning derfra og jeg har skikkelig vegring for å begynne og leite gjennom masse papirer etter faren min for å finne det.

Jeg orker ikke å søke etter det engang på nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener da Høland har et eget e-verk (Høland E-verk)? Uansett er jo strømleverandøren nesten hvem som helst - det er jo kun nettleien som er knyttet til ett bestemt e-verk.

".........................................."

Skrevet

Jeg mener da Høland har et eget e-verk (Høland E-verk)? Uansett er jo strømleverandøren nesten hvem som helst - det er jo kun nettleien som er knyttet til ett bestemt e-verk.

".........................................."

Dette var ikke lett å finne fram men jeg klarte det tilslutt.

Jaja, nå har moren mitt fått sin første inkasso i en alder av 80 år. Godt hun ikke skjønner det.

Skrevet

Høland og Setskog Elverk

Industriveien, 1960 LØKEN, Tlf: 63 85 47 00, Faks: 63 85 14 60, E-post: [email protected]

Kontortid kl. 07.30 – 15.00

http://www.hsev.no/

Vet ikke om det kanskje er flere også

Du er en engel. Det var ikke der, men en bra start så jeg klarte tilslutt å finne fram i virvaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...