Gjest Calóni Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 På jobben min (i kommunen) har vi lønningsdag den 12. hver måned. Nå er jeg imidlertid sykmeldt, og jeg vet at andre som betales fra trygdekontoret (uføretrygdede, pensjonister) får pengene den 20. Vil sykepengene mine komme den 12. eller 20.? På forhånd takk for svar! 0 Siter
laban Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 http://www.nav.no/page?id=1073744027 Bla litt ned, så står det om sykepenger. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 http://www.nav.no/page?id=1073744027 Bla litt ned, så står det om sykepenger. Hm...det der skjønte jeg ikke mye av....Har ikke fått det 27. september, 2. oktober eller 3. oktober, iallfall *fundere* 0 Siter
Atene Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Det kommer an på om du får pengene fra arbeidsgiver eller direkte fra trygdekontoret. Jeg tipper at du får dem fra arbeidsgiver - da beholder du vanlig lønningsdato. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Det kommer an på om du får pengene fra arbeidsgiver eller direkte fra trygdekontoret. Jeg tipper at du får dem fra arbeidsgiver - da beholder du vanlig lønningsdato. okay, det vil vel vise seg. Takk for svar 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hm...det der skjønte jeg ikke mye av....Har ikke fått det 27. september, 2. oktober eller 3. oktober, iallfall *fundere* Hei! Kommunen utbetaler lønn for inneværende måned den 12.i måneden, altså delvis forskudd for inneværende måned. Sykepenger utbetalt fra trygdekontoret (NAV) blir utbetalt på etterskudd i slutten av måneden eller i begynnelsen av neste måned. Hvis du har fått lønn fra kommunen den 12. sept. og skal ha sykepenger utbetalt fra trygdekontoret for oktober, så kommer de ikke inn på konto før 27. oktober eller 2. november. Hilsen 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Kommunen utbetaler lønn for inneværende måned den 12.i måneden, altså delvis forskudd for inneværende måned. Sykepenger utbetalt fra trygdekontoret (NAV) blir utbetalt på etterskudd i slutten av måneden eller i begynnelsen av neste måned. Hvis du har fått lønn fra kommunen den 12. sept. og skal ha sykepenger utbetalt fra trygdekontoret for oktober, så kommer de ikke inn på konto før 27. oktober eller 2. november. Hilsen Ah. Vel, jeg får se i morgen om de kommer da. Men greit å vite at dersom de ikke kommer i morgen, så er det likevel ikke å regne som noen krise, de kommer likevel. Takk for at du sjekket for meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.