Gå til innhold

Det beste med å være voksen...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Å spise sjokoladepålegg på en onsdag uten at en eneste dol-mamma kjefter. ;)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• dolores83

4

• morsan

3

• Signaturelle

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

...å kunne kjøre bil hjem fra stranden..

...å kunne bestemme selv når jeg skal legge meg

Gjest Calóni
Skrevet

Å, nå få du sikkert pepper fra alle DOL-mammaer siden du innrømmet det! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Å, nå få du sikkert pepper fra alle DOL-mammaer siden du innrømmet det! :D

Det får bare være, jeg har trent i tre timer i dag, så jeg eter sjokopålegg med god samvittighet. :)

Skrevet

Ja, det er da noen fordeler med å være voksen også:-) Ikke bare plikter.

Gjest Elextra
Skrevet

På et eller annet stadium forsvant mange av fordelene med å være voksen... tror det hadde med barnefødsler å gjøre. Kan ikke lenger bare snu meg om i senga, slå av klokken og sove et par timer ekstra eller legge ut på impulsive turer uten tanke på tidspunkt for hjemkomst.

Gjest Princess Peach
Skrevet

På et eller annet stadium forsvant mange av fordelene med å være voksen... tror det hadde med barnefødsler å gjøre. Kan ikke lenger bare snu meg om i senga, slå av klokken og sove et par timer ekstra eller legge ut på impulsive turer uten tanke på tidspunkt for hjemkomst.

Det kan jeg! *rekke tunge* ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Rett fra boksen? Jeg sitter og spiser oboypulver rett fra boksen nå.. nam nam.. godt å være voksen. Gjorde dette når jeg var barn også, men da fikk jeg masse kjeft. Jo, forresten, jeg får kjeft nå også, av sambo, når sjokoladepålegget plutselig er tomt, og han vet jo at jeg spiser det rett fra boksen. Men men, pytt sann, jeg koser meg sånn at det er verdt det. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Rett fra boksen? Jeg sitter og spiser oboypulver rett fra boksen nå.. nam nam.. godt å være voksen. Gjorde dette når jeg var barn også, men da fikk jeg masse kjeft. Jo, forresten, jeg får kjeft nå også, av sambo, når sjokoladepålegget plutselig er tomt, og han vet jo at jeg spiser det rett fra boksen. Men men, pytt sann, jeg koser meg sånn at det er verdt det. ;)

Jeg hadde faktisk folkeskikk nok til å ha det på brødskiva i dag. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Mine barn spiser sjokoladepålegg uten at deres dolmamma kjefter, så man er ikke nødt til å være voksen for å kunne gjøre det.

Men de får bare spise det på brødskiva, teller det likevel?

Selv så koser jeg meg av og til med å spise gelepulver - rett fra pakken. Det fikk jeg kjeft for som barn. Resten av familien bare rister på hodet av det, barna mine syns ikke det smaker godt en gang...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mine barn spiser sjokoladepålegg uten at deres dolmamma kjefter, så man er ikke nødt til å være voksen for å kunne gjøre det.

Men de får bare spise det på brødskiva, teller det likevel?

Selv så koser jeg meg av og til med å spise gelepulver - rett fra pakken. Det fikk jeg kjeft for som barn. Resten av familien bare rister på hodet av det, barna mine syns ikke det smaker godt en gang...

For ordens skyld: Jeg spiste det også på brødskiva, altså. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg hadde faktisk folkeskikk nok til å ha det på brødskiva i dag. ;)

Jeg liker det faktisk ikke på brødskiva jeg. Det blir helt feil, sjokolade på mat, nei, det blir bare tull. Samme som å drikke før man er ferdig med å tygge og svelge. Disguisting! *prøver seg på engelsk ord*

Gjest Calóni
Skrevet

Det får bare være, jeg har trent i tre timer i dag, så jeg eter sjokopålegg med god samvittighet. :)

Oi. Tre timer var mye! Det var vel 1,5 timer for meg også da, regner jeg med :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg liker det faktisk ikke på brødskiva jeg. Det blir helt feil, sjokolade på mat, nei, det blir bare tull. Samme som å drikke før man er ferdig med å tygge og svelge. Disguisting! *prøver seg på engelsk ord*

Det kommer an på hva slags brød det er, hvis brødet er for grovt så er det ikke godt, nei.

Skrevet

Friheten! :D

Vil aldri gå tilbake til barndommen, spes. ikke ungdomsårene :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

For ordens skyld: Jeg spiste det også på brødskiva, altså. :)

Da ble jeg forledet av noen lenger nede i tråden din.

Så fint at du er godt oppdratt, prinsesse! Da kan du få komme på besøk og spise brødskiver med sjokoladepålegg her også.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oi. Tre timer var mye! Det var vel 1,5 timer for meg også da, regner jeg med :P

Naaai, har slitt så innmari nå, at jeg gir ikke bort noe!

Skulle jo egentlig bare gå en lett tur i skogen, så jeg tok en halvtime på ellipsemaskinen min først. Så da vi hadde gått skogsturen, spurte jeg søster om hvor veien opp til en annen sti (som er en god del tyngre) var. Vi kjørte dit så hun fikk vise meg, så sier hun "skal vi gå opp her og eller?" og jeg svarte ja, dum som jeg er. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160571198' post='3334925]

Friheten! :D

Vil aldri gå tilbake til barndommen, spes. ikke ungdomsårene :)

Nei, noen av tingene var bra, men det er godt å bestemme sjøl!

Skrevet

Å kunne gjøre akkurat det jeg selv vil uten at foreldre kontrollerer hva jeg gjør... Jeg savner ikke tenårene for å si det slik

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da ble jeg forledet av noen lenger nede i tråden din.

Så fint at du er godt oppdratt, prinsesse! Da kan du få komme på besøk og spise brødskiver med sjokoladepålegg her også.

Vafler med nugatti er dritgodt! Men andre brekker seg av tanken, da. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...