Gå til innhold

Det beste med å være voksen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Være så totalt utslitt at man sovner på sofaen og våkner med sikkel nedover kinnet uten at noen trenger å vite om det:-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• dolores83

4

• morsan

3

• Signaturelle

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vafler med nugatti er dritgodt! Men andre brekker seg av tanken, da. ;)

Den var ny...

Jeg tror jeg trenger tilvenning til tanken på sjokoladepålegg på vafler før jeg vil prøve å introdusere det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den var ny...

Jeg tror jeg trenger tilvenning til tanken på sjokoladepålegg på vafler før jeg vil prøve å introdusere det.

Det er nammenammenam! :)

Pappa spiser vafler med kaviar, han. :D

Skrevet

Være lenge oppe forran PC'n

Spise saltstenger selv om det er midt i uka

Sove middagslur så leeeenge jeg vil. Og sove så lenge jeg vil på søndager.

Slippe å gå på skolen (tenker da særlig på barne og und. skolen da det var om å gjøre å være populær...

Gjest Elextra
Skrevet

Være så totalt utslitt at man sovner på sofaen og våkner med sikkel nedover kinnet uten at noen trenger å vite om det:-)

Var det traumatisk å våkne slik da du var barn? ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er nammenammenam! :)

Pappa spiser vafler med kaviar, han. :D

Vafler med kaviar grøsser jeg ved tanken på!

Jeg er den eneste som liker kaviar her, men den skal kun brukes på brødskiven under speilegget. I andre settinger er ikke kaviar godt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vafler med kaviar grøsser jeg ved tanken på!

Jeg er den eneste som liker kaviar her, men den skal kun brukes på brødskiven under speilegget. I andre settinger er ikke kaviar godt.

Nei, jeg klarer heller ikke vafler med salt pålegg. Men pannekaker uten bacon er ikke godt. Så rart.

Skrevet

På et eller annet stadium forsvant mange av fordelene med å være voksen... tror det hadde med barnefødsler å gjøre. Kan ikke lenger bare snu meg om i senga, slå av klokken og sove et par timer ekstra eller legge ut på impulsive turer uten tanke på tidspunkt for hjemkomst.

Jeg synes også at mange av fordelene ved å være voksen forsvant med å få barn, men på en helt annen måte enn du beskriver i ditt innlegg.

FØR jeg fikk barn sammenlignet jeg voksenlivet mer med de "dumme" sidene ved å være barn, og kom til at voksenlivet var bedre.

ETTER at jeg fikk barn SER jeg jo med egne øyne hvor fint barnet mitt har det, og da blir jeg nesten litt misunnelig! ;-)

Skrevet

Jeg tror neimen ikke jeg ser en eneste fordel med å være voksen. Ansvar for foreldre, barn, økonomi hadde jeg helst stått over.

Skrevet

Kan ikke legge seg på sofaen,når man vil når man har 2 barn.

:-(

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes også at mange av fordelene ved å være voksen forsvant med å få barn, men på en helt annen måte enn du beskriver i ditt innlegg.

FØR jeg fikk barn sammenlignet jeg voksenlivet mer med de "dumme" sidene ved å være barn, og kom til at voksenlivet var bedre.

ETTER at jeg fikk barn SER jeg jo med egne øyne hvor fint barnet mitt har det, og da blir jeg nesten litt misunnelig! ;-)

Hehe, enig med deg der.

Gjest Calóni
Skrevet

Det handler ikke bare om å være voksen, det handler om å bo alene ;)

Skrevet

Det handler ikke bare om å være voksen, det handler om å bo alene ;)

Ja det er klart :-)

Men man får ikke kjeft for det åkke som

Skrevet

Ja det er klart :-)

Men man får ikke kjeft for det åkke som

...men hadde du vært barn og hadde sovnet på sofaen, så hadde kanskje noen sterke, trygge armer løftet deg forsiktig opp og båret deg i seng og bredd dyna over deg! :-D

Skrevet

Det beste med å være voksen er at det aldri er noe jeg ikke liker til middag;)

Skrevet

Det beste med å være voksen er at det aldri er noe jeg ikke liker til middag;)

Det er det da stadig her, pølser, tomatsuppe, hamburger, pasta osv. Jeg liker ingen av tingene jeg :o)

Skrevet

...men hadde du vært barn og hadde sovnet på sofaen, så hadde kanskje noen sterke, trygge armer løftet deg forsiktig opp og båret deg i seng og bredd dyna over deg! :-D

Sånt man i utgangspunktet har menn til!

Skrevet

Jeg sier som Seinfeldt sa til sin mor i en episode:"I want a coockie, I have a coockie." :o)

Skrevet

Jeg tror neimen ikke jeg ser en eneste fordel med å være voksen. Ansvar for foreldre, barn, økonomi hadde jeg helst stått over.

You and me both, Dorthe ;-)

Ingen som lagar mat til oss eller vaskar kleda våre, heller.

Skrevet

You and me both, Dorthe ;-)

Ingen som lagar mat til oss eller vaskar kleda våre, heller.

Det hadde vært en nytelse å overlate det til noen andre.

Nå skal jeg ikke klage så veldig siden jeg har noen til å holde huset mitt i orden, men jeg ville gjerne sluppet de tingene der altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...