Gå til innhold

Det beste med å være voksen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det da stadig her, pølser, tomatsuppe, hamburger, pasta osv. Jeg liker ingen av tingene jeg :o)

Det er kanskje fordi du har barn? Eller? Denslags små kryp har ikke jeg i huset:P

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

6

• dolores83

4

• morsan

3

• Signaturelle

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er kanskje fordi du har barn? Eller? Denslags små kryp har ikke jeg i huset:P

Jeg har hatt barn i huset i 24 år og er lei av barnevennlig mat :o)

Men minstemann er altetende han altså. Kebab i går og bolognesesuppe med pølsebiter dagen før. Bare lettvinte saker :o(

Skrevet

Jeg har hatt barn i huset i 24 år og er lei av barnevennlig mat :o)

Men minstemann er altetende han altså. Kebab i går og bolognesesuppe med pølsebiter dagen før. Bare lettvinte saker :o(

Haha, jeg tror jeg bare liker barnevennlig mat;)

Skrevet

Haha, jeg tror jeg bare liker barnevennlig mat;)

Nå er du et år yngre enn den eldste min da ;o)

Gjest Calóni
Skrevet

Ja det er klart :-)

Men man får ikke kjeft for det åkke som

Nei, men man kan bli grundig ertet ;)

Skrevet

Nå er du et år yngre enn den eldste min da ;o)

Det forklarer jo saken:)

Skrevet

-å kunne kjøre

-å gå ut av døra uten å ha meldeplikt

(ellers så hadde jeg en rimelig liberal oppvekst)

Men OM jeg hadde hatt strenge leggetider og tidsbegrenset tvs/data spilltid, så hadde jeg pinadø syntes det var flott å bli voksen for å slippe unna det også!

Gjest Calóni
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160571198' post='3334925]

Friheten! :D

Vil aldri gå tilbake til barndommen, spes. ikke ungdomsårene :)

"Vil aldri gå tilbake til barndommen, spes. ikke ungdomsårene"

Jeg tror jaggu du vil få ønsket ditt oppfylt ;)

Skrevet

"Vil aldri gå tilbake til barndommen, spes. ikke ungdomsårene"

Jeg tror jaggu du vil få ønsket ditt oppfylt ;)

Wohooo.. dagen er redda :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

-å kunne kjøre

-å gå ut av døra uten å ha meldeplikt

(ellers så hadde jeg en rimelig liberal oppvekst)

Men OM jeg hadde hatt strenge leggetider og tidsbegrenset tvs/data spilltid, så hadde jeg pinadø syntes det var flott å bli voksen for å slippe unna det også!

Så egentlig bør jeg være en diktatorisk mor, slik at mine barn kan glede seg til å bli voksne?

Skrevet

Så egentlig bør jeg være en diktatorisk mor, slik at mine barn kan glede seg til å bli voksne?

Heheh. Definitivt ikke!

Skrevet

;-)

Det hadde vært litt kjipt å ha en 9-åring som ikke kunne vente på å flytte hjemmefra! ;-)

Akkurat nå mener han at han helst ikke bør bli noe større, Han synes det er helt optimalt å væe akkurat slik som han er nå, og vil ikke bli stor, flytte hjemmefra etc.

Etter at det var litt generelt snakk om det med noen andre voksne (med større barn) om dette å flytte hjemmefra etc, måtte jeg love han at han skulle få slippe å flytte hjemmefra noen gang! *he he*

Men jeg håper og tror at han ombestemmer seg når han bare blir større. Det er jo til hans eget beste det - er ikke noe voldsomt sjekketriks å være 39 år og bo hjemme hos mor! ;-)

Skrevet

Det er det da stadig her, pølser, tomatsuppe, hamburger, pasta osv. Jeg liker ingen av tingene jeg :o)

Og kunne le høyt av slike innlegg!!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

;-)

Det hadde vært litt kjipt å ha en 9-åring som ikke kunne vente på å flytte hjemmefra! ;-)

Akkurat nå mener han at han helst ikke bør bli noe større, Han synes det er helt optimalt å væe akkurat slik som han er nå, og vil ikke bli stor, flytte hjemmefra etc.

Etter at det var litt generelt snakk om det med noen andre voksne (med større barn) om dette å flytte hjemmefra etc, måtte jeg love han at han skulle få slippe å flytte hjemmefra noen gang! *he he*

Men jeg håper og tror at han ombestemmer seg når han bare blir større. Det er jo til hans eget beste det - er ikke noe voldsomt sjekketriks å være 39 år og bo hjemme hos mor! ;-)

Jeg har også lovt mine barn at de kan bo hjemme så lenge de vil :-)

Det tror jeg er en trygghet de trenger. På samme måte lovte jeg datteren min at vi aldri skulle skille oss da hun var førtseklassing. Da hadde hun en periode der mange i klassen hennes og en god venninne opplevde at foreldrene gikk fra hverandre. Jenta mi hadde mareritt om å bli "fram og tilbake barn" om nettene.

Skrevet

Og kunne le høyt av slike innlegg!!!

Knis, ja igrunnen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...