Gå til innhold

Noen som kjenner seg eller andre igjen her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trykk på begin knappen på siden.

Ymse beskrivelser av nettdebattanter vil så komme.

Eller velg noen utvalgte typer i rullevinduet og les. Garantert underholdende for folk som er aktive i debatter ;-)

http://tinyurl.com/43tof

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oh yes. Leste den for noen dager siden. Synes jeg kjenner igjen enkelte her inne, men vet ikke helt hvor jeg skal plassere meg selv, da... :)

Skrevet

Oh yes. Leste den for noen dager siden. Synes jeg kjenner igjen enkelte her inne, men vet ikke helt hvor jeg skal plassere meg selv, da... :)

Samme her.

Men har funnet flere typer som er mer eller mindre sterkt representert her inne.

Blant annet denne:

ATHEIST is DEACON's cyber-doppelganger. DEACON and ATHESIT hold equally fervent, though diametrically opposed beliefs about religion, and both feel compelled to share those beliefs at every possible opportunity. Should an unsuspecting forum member make even a passing comment about faith or spirituality of any flavor, Atheist will descend like one of the Furies, mercilessly hectoring all of the ignorant and delusional believers about the sordid history of the church and the pernicious effects of religion on society. After a few of Atheist’s anti-religious jeremiads most other Warriors will avoid the subject altogether, though EVIL CLOWN may egg him on a little, and PHILOSOPHER may amuse himself by pointing out flaws in his reasoning. If a forum has the misfortune of having both DEACON and ATHEIST as members, the bickering often continues until NANNY or ADMIN pulls the plug. BLISS NINNY can also sometimes squelch the conversation by saying, “Well, everyone has a right to their [sic] opinion.”

Gjest Princess Peach
Skrevet

Samme her.

Men har funnet flere typer som er mer eller mindre sterkt representert her inne.

Blant annet denne:

ATHEIST is DEACON's cyber-doppelganger. DEACON and ATHESIT hold equally fervent, though diametrically opposed beliefs about religion, and both feel compelled to share those beliefs at every possible opportunity. Should an unsuspecting forum member make even a passing comment about faith or spirituality of any flavor, Atheist will descend like one of the Furies, mercilessly hectoring all of the ignorant and delusional believers about the sordid history of the church and the pernicious effects of religion on society. After a few of Atheist’s anti-religious jeremiads most other Warriors will avoid the subject altogether, though EVIL CLOWN may egg him on a little, and PHILOSOPHER may amuse himself by pointing out flaws in his reasoning. If a forum has the misfortune of having both DEACON and ATHEIST as members, the bickering often continues until NANNY or ADMIN pulls the plug. BLISS NINNY can also sometimes squelch the conversation by saying, “Well, everyone has a right to their [sic] opinion.”

Hehe ja. :)

Overlater til andre å kategorisere meg, jeg.

Skrevet

Utrolig morsomt! Kjente igjen mange, men orket ikke lese alt. Lurer på hvem jeg selv måtte ha vært.

ylvali1365381015
Skrevet

eh, jeg har mange av disse til tider! ;-)

som de fleste andre kjente nickene... :-) artig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...