Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner du på?

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

6

• NeaNoor

5

• laguna1365380434

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Prøvde den en gang tidligere, da var jeg mest lik Charlize Theron og Vivien Leigh. Yeeeah, right. :)

Skrevet

66% Jackie Onassis.

Den var ny, men kanskje ikke helt på jordet. Ellers pleier sønnen min på 16 å si at han alltid tenker "jøss, moren min er på tv", når han ser "Commander in Chief".

Skrevet

Synes du? Jeg ser ikke helt likheten, altså...

Det var dette bildet som kom opp da jeg prøvde skjønner du:

http://tinyurl.com/z4mpq

Fikk ikke linken til å funke, men synes det, ja. Ikke tvillinger, men. :-)

Skrevet

Pørvde med to ulike bilder.

Bilde nr 1: 66% lik Liv Tyler

Bilde nr 2: 72% lik Marcia Cross

Jadda....

Skrevet

66% Jackie Onassis.

Den var ny, men kanskje ikke helt på jordet. Ellers pleier sønnen min på 16 å si at han alltid tenker "jøss, moren min er på tv", når han ser "Commander in Chief".

Ikke helt på jordet, enig i det, men mer enig med sønnen din da! :-)

Apropos jordet: Sjekk mitt resultat, da! *he he*

Skrevet

Pørvde med to ulike bilder.

Bilde nr 1: 66% lik Liv Tyler

Bilde nr 2: 72% lik Marcia Cross

Jadda....

Liv Tyler var jo helt fjernt, men Marcia Cross... *prøver å se for meg morsan med rødt hår*... nei, kanskje ikke det heller.

Skrevet

Jeg fikk 73% på Marcia Cross. Ellers mente de også jeg lignet Angelina Jolie og dronning Silvia. Tja...

Vanligvis har jeg en norsk kjendis som dobbeltgjenger.

Skrevet

Liv Tyler var jo helt fjernt, men Marcia Cross... *prøver å se for meg morsan med rødt hår*... nei, kanskje ikke det heller.

he he, nei det var virkleig ikke et treffende resultat! ;-)

Når sant skal sies så hadde jeg høyere %-treff på en totalt ukjent asiat i begge tilfellene, men jeg hoppet derfor raskt ned på treff nr 2, som var en "vestlig" kjendis.

Skrevet

Jeg fikk 73% på Marcia Cross. Ellers mente de også jeg lignet Angelina Jolie og dronning Silvia. Tja...

Vanligvis har jeg en norsk kjendis som dobbeltgjenger.

Hvem da? :-D

Gjest heffalumpen
Skrevet

Uten å ta testen, vil jeg si jeg ligner på mange av de pene damene på tv. Programledere og skuespillere osv. *hehe*

Gjest Vidigal
Skrevet

he he he.. jeg lignet på Rene Russo...

Synes ikke helt at det er noe likhet, men men....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...