Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Britney Spears? hehe så det er derfor du synger så mye bedre enn meg på vorspiel-duetten vår. ;-P

Ha ha..

Egentlig er jeg..hmm.. tvillingsøstra!

Dritgooo på karaoke!

*LOL*

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

6

• NeaNoor

5

• laguna1365380434

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Det ble 54% på Janice Dickinson og 58% på Reese Witherspoon. Jaha..... :)

Gjest Vimsenn
Skrevet

Det ble 54% på Janice Dickinson og 58% på Reese Witherspoon. Jaha..... :)

75% lik sophia bush jeg da...hehe :) morro

hare1365380455
Skrevet

Datteren min ligner på Candace Cameron (63%) og Jennifer Lopez som barn (63%).

Den andre på Jodie Sweetin (fra samme tv-serie som Candace Cameron) 68% og lillesøsteren til Britney Spears (66%).

hare1365380455
Skrevet

75% lik sophia bush jeg da...hehe :) morro

Og med et annet bilde ble det 76% på Katherine Heigl. Ja, vi er jammen like altså! (Vel....) :)

Skrevet

wow... Jacques Villneuve og David Beckham.

Tøff som Villneuve og kjekk som Beckham

Skrevet

Jeg liknet et ungdomsbilde av Liza Minelli, Gloria Estefan og Marcia Cross. Har faktisk hørt det med Liza Minnelli tidligere. :)

Skrevet

Hm...68% likhet med Linda Hamilton - hvem er det da? Lignet ikke i det hele tatt, må finne et annet bilde og prøve igjen!

Skrevet

Jeg har visstnok 74% likhet med Britney Spears...

Kanskje vi er like? Jeg hadde ca 80% likhet med henne! *s*

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160594369' post='3335603]

Kanskje vi er like? Jeg hadde ca 80% likhet med henne! *s*

Kanskje det?! :-)

Gjest sjokolett
Skrevet

jeg likner visst 90% på en maria menouos.. Har aldri hørt om dama før... Likheten var vel ganske stor ja, men jeg mener selv at jeg er penere..

83% på både michelle rod.et eller annet fra lost, 83% på sofia cappola, og 78 & på carrie underwood...

Må si jeg er mest fornøyd med sistnevnte...

Gjest sjokolett
Skrevet

jeg likner visst 90% på en maria menouos.. Har aldri hørt om dama før... Likheten var vel ganske stor ja, men jeg mener selv at jeg er penere..

83% på både michelle rod.et eller annet fra lost, 83% på sofia cappola, og 78 & på carrie underwood...

Må si jeg er mest fornøyd med sistnevnte...

nå fikk jeg jaggu meg opp både misha burton, scarlett johansson, og christie brinkley på et annet bilde av meg... Det er jeg jo fornøyd med...

Gjest sjokolett
Skrevet

nå fikk jeg jaggu meg opp både misha burton, scarlett johansson, og christie brinkley på et annet bilde av meg... Det er jeg jo fornøyd med...

90% på charlize theron, pluss mandy moore, kristien kreuk, natalie portman, rachel bilson, natalie imbruglia og til slutt cameron diaz..

Kanskje jeg bare skal stole på dette og la selvtilgitten stige et par hakk?

Skrevet

Datteren min ligner på Candace Cameron (63%) og Jennifer Lopez som barn (63%).

Den andre på Jodie Sweetin (fra samme tv-serie som Candace Cameron) 68% og lillesøsteren til Britney Spears (66%).

niesen min fikk også jenifer lopez som barn... farmora er fra argentina så hun har litt latinamerikanske trekk :)

4barns mor-77
Skrevet

90% likhet med jessica simpson og 86 med kirsten dunst;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...