Gå til innhold

orker ikke../gidder ikke../nyter ikke.. (med én t)

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen
Skrevet

Noen ganger orker jeg ikke gjøre ting. Gidder ikke. Trenger å slappe av. Selv om jeg har tiden ledig, klarer jeg ikke nyte den. Selv om jeg ellers er veldig flink å slappe av og nyte livet. Irriterende!!

Som oftest skyldes det undeskudd på søvn. Men så gidder jeg søren ikke legge meg på sofaen heller..

Noen som kjenner seg igjen?

fei1365380229
Skrevet

Det er akkurat en slik dag jeg har hatt i dag :(

Skrevet

Åja, en såkalt svart dag.

Fri fra jobben, barna er på skole og barnehage og jeg skal være hjemme og vaske hus!!

X antall timer senere befinner jeg meg på en stol i stua, gjør ingenting, og har heller ikke gjort det siste timene.

Reiser meg motvillig og kjempesliten for å hente barna, og når sambo kommer hjem slår jeg en skrøne om at jeg har lagt til sengs med migrene hele dagen. Full av svart samvittighet.

Men det skjer ikke så ofte da=0)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Åja, en såkalt svart dag.

Fri fra jobben, barna er på skole og barnehage og jeg skal være hjemme og vaske hus!!

X antall timer senere befinner jeg meg på en stol i stua, gjør ingenting, og har heller ikke gjort det siste timene.

Reiser meg motvillig og kjempesliten for å hente barna, og når sambo kommer hjem slår jeg en skrøne om at jeg har lagt til sengs med migrene hele dagen. Full av svart samvittighet.

Men det skjer ikke så ofte da=0)

Ojj, du har hatt det verre enn meg! Jeg kom hjem for bare halvannen time siden...

Håper du får en finere dag i morgen :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det er akkurat en slik dag jeg har hatt i dag :(

huffda, noen ganger går sånne dager fort. Jeg bare klager over øyeblikket, jeg, har gjort mye før i dag.

egentlig har jeg lyst på en god middag, men orker ikke lage. og har ikke ingredienser. osv. Problemer jeg ellers løser på en snupp!

Ønsker deg en hyggelig kveld iallfall, klem

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg gadd ikke lage mat heller, selv om jeg hadde lyst på ordentlig middag.

Men NÅ har jeg vridd fryser/spiskammers/kjøleskap, og fått en super hjemmelaget spansk fiskesuppe med så mye hvitløk at ingen forkjølelse tør prøve seg på denne jenta! Tomater, purre... hvit fisk etc... potet, selleri... hvitvin. Nei det er ikke synd på meg lenger! det hjalp å skrive hjertesukk her.

(Kunne klagd over mye mer, men.. "Don't worry/be happy")

Ha en god kveld..

Skrevet

Jeg gadd ikke lage mat heller, selv om jeg hadde lyst på ordentlig middag.

Men NÅ har jeg vridd fryser/spiskammers/kjøleskap, og fått en super hjemmelaget spansk fiskesuppe med så mye hvitløk at ingen forkjølelse tør prøve seg på denne jenta! Tomater, purre... hvit fisk etc... potet, selleri... hvitvin. Nei det er ikke synd på meg lenger! det hjalp å skrive hjertesukk her.

(Kunne klagd over mye mer, men.. "Don't worry/be happy")

Ha en god kveld..

Sånn har jeg det også i dag. Jeg trenger middag, men orker ikke lage det....

Gjest heffalumpen
Skrevet

Sånn har jeg det også i dag. Jeg trenger middag, men orker ikke lage det....

Håper du har kommet i gang nå.. :)

Skrevet

Håper du har kommet i gang nå.. :)

Nei, kan ikke si det...

Gjest heffalumpen
Skrevet

Nei, kan ikke si det...

Hva med et ostesmørbrød, da? Sennep...skinke.. eller hva du har?

Skrevet

Jeg har ingenting egentlig. Men jeg skal ut nå, for jeg MÅ kjøpe frimerker, og da får jeg kjøpe meg noe mat samtidig.

Skrevet

Jeg fikk meg til slutt en take-away-pizza og Coca Cola, skikkelig sunn i dag. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...