Gå til innhold

Hvor er middagsforslagene i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det blir vel pizza idag også...

Det har jeg her. Sånne first price som man kan ha på masse sjøl så de smaker deilig.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

34

• hare1365380455

7

• hidi

6

• dolores83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja, her er det ingen pengar til å handle for før i morgon, men heldigvis hadde vi litt kålrabi, gulrot, kål, purre og potet i huset... Voilá: Grønsakssuppe!

hare1365380455
Skrevet

Det skal jeg ha til kvelds og så skal minstemann få med seg resten i matpakka :o)

Hva pleier du å ha i omeletten? :)

Skrevet

Ja, f.eks. Eller ketchup. :)

Kan jo ta noe paprika eller en ananasring på hvis du liker det.

Jeg liker paprika og ketchup på ostesmørbrød :o)

hare1365380455
Skrevet

Det har jeg her. Sånne first price som man kan ha på masse sjøl så de smaker deilig.

Det må jeg prøve en dag!

Skrevet

Det hørtes veldig lettvint og greit ut. Kanskje jeg skulle ringe på til naboen og spørre om de har noe indisk mat tilovers ;o)

De ville sikkert følt seg beæret over spørsmålet. Lukter det indisk mat rundt deg altså?

Skrevet

Tja, her er det ingen pengar til å handle for før i morgon, men heldigvis hadde vi litt kålrabi, gulrot, kål, purre og potet i huset... Voilá: Grønsakssuppe!

Knis, jeg tror jeg er for lei til å skjære opp grønnsaker også. Forferdelig lat i dag.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg liker paprika og ketchup på ostesmørbrød :o)

Det er godt, det! :)

Skrevet

Hva pleier du å ha i omeletten? :)

Skinke, paprika, noen pommes frites, ost og hvitløk og så krydrer jeg med tacokrydder.

Jeg er litt sånn hvitløkfan når det blir høst for jeg orker ikke at vi skal bli syke. Og det er vi faktisk aldri heller.

Skrevet

Det må jeg prøve en dag!

Veldig lettvint når man har late dager.

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Ta med ei pakke og kom opp hitt til tveita/oppsal da!! ;)

*leker fly med pizza stykket og slipper det slapt ned på tallerkenen...*

Skrevet

De ville sikkert følt seg beæret over spørsmålet. Lukter det indisk mat rundt deg altså?

Hver dag. De er sihker og jeg spiser der stadig, som regel kikerter med raita og ris. Eller samosa.

Samosa er innmari godt men tar lang tid å lage. Det orker jeg i hvert fall ikke nå :o)

Gjest god og mett
Skrevet

Vi har akkurat spist lasagne her, hjemmelaget.

Slang fort sammen deig til rundtstykker, så det ble ferske rundstykker inntil :)

Skrevet

Fjorlands sweet and sour er god!

*Rap* Jepp! :o)

Skrevet

Ta med ei pakke og kom opp hitt til tveita/oppsal da!! ;)

*leker fly med pizza stykket og slipper det slapt ned på tallerkenen...*

LOL.

Skrevet

Men det blir vel pizza idag også...

Semulegrynsgrøt er best.

Skrevet

Her blir det gratinert pasta. Kokt pasta, ostesaus fra toro, laks og brokkoli i ildfast form, også ost på toppen. Settes i ovnen til det er ferdig:P Nam nam! Gleder meg:)

hare1365380455
Skrevet

Skinke, paprika, noen pommes frites, ost og hvitløk og så krydrer jeg med tacokrydder.

Jeg er litt sånn hvitløkfan når det blir høst for jeg orker ikke at vi skal bli syke. Og det er vi faktisk aldri heller.

Det høres godt ut! Jeg har aldri hatt hvitløk i, men det var slettes ingen dum idé... :)

Skrevet

Slang fort sammen deig til rundtstykker, så det ble ferske rundstykker inntil :)

Men det tar lang tid å lage og jeg må lage alt fra bunn for det eneste jeg har er lasagneplater.

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

nam..nam... snufs..

*klemmer nesa mot vindusruten din utenfor* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...