Gå til innhold

Hvor er middagsforslagene i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det blir vel pizza idag også...

Fjordland har nyyyydelig risgrøt også. :o)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

34

• hare1365380455

7

• hidi

6

• dolores83

6

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Semulegrynsgrøt er best.

Det er kjempegodt!

hare1365380455
Skrevet

nam..nam... snufs..

*klemmer nesa mot vindusruten din utenfor* :)

Hihi....

Skrevet

Her blir det gratinert pasta. Kokt pasta, ostesaus fra toro, laks og brokkoli i ildfast form, også ost på toppen. Settes i ovnen til det er ferdig:P Nam nam! Gleder meg:)

Det tror jeg faktisk jeg har alt til. Hørtes veldig godt ut :o)

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Semulegrynsgrøt er best.

mmm, husker ikke åssen det smaker.. lyst på risensgrynsgrøt her egentlig, men alt går bare det har litt klumpette konsistens. Og om jeg kan ta kanel og sukker på....!

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Får se hva jeg finner, komme meg til butikken nuh..! :)

Skrevet

Det høres godt ut! Jeg har aldri hatt hvitløk i, men det var slettes ingen dum idé... :)

Jeg bruker ofte slike ferdigskivede hvitløk som ligger i saltvann. Lettvint.

Jeg tror jeg er helt matt i dag, orker liksom ikke. Men så har jeg ringt rundt til ørten offentlig kontor i dag som jeg burde ha ringt for lenge siden. Det tok på psykisk gitt, jeg har grudd meg lenge.

Skrevet

Ja, den er faktisk knallgod :-)

Skrevet

Det tror jeg faktisk jeg har alt til. Hørtes veldig godt ut :o)

Det kan jeg bekrefte at det er:)

Skrevet

Hver dag. De er sihker og jeg spiser der stadig, som regel kikerter med raita og ris. Eller samosa.

Samosa er innmari godt men tar lang tid å lage. Det orker jeg i hvert fall ikke nå :o)

Samosa er det indisk??

Skrevet

Nå må jeg velge snart for maten må være ferdig til halv sju for da kommer minstemann hjem fra judo.

Skrevet

Skinke, paprika, noen pommes frites, ost og hvitløk og så krydrer jeg med tacokrydder.

Jeg er litt sånn hvitløkfan når det blir høst for jeg orker ikke at vi skal bli syke. Og det er vi faktisk aldri heller.

Noen pomme frites? Tre da eller unner du deg flere...

Skrevet

Fjorlands sweet and sour er god!

Ingen skam å spise fjordland!

Skrevet

Samosa er det indisk??

Ja, det er slik vann, olje og meldeig som fylles med knadde, kokte poteter og garamasala og chili. Og så friteres de.

Skrevet

Hver dag. De er sihker og jeg spiser der stadig, som regel kikerter med raita og ris. Eller samosa.

Samosa er innmari godt men tar lang tid å lage. Det orker jeg i hvert fall ikke nå :o)

.. tenkte på Zambusa (eller åssen det skrives) som er Somalisk, og er sinnykt godt det også.

Skrevet

Noen pomme frites? Tre da eller unner du deg flere...

Hihi, jeg fyller opp panna før jeg slenger eggene over.

Skrevet

Ja, det er slik vann, olje og meldeig som fylles med knadde, kokte poteter og garamasala og chili. Og så friteres de.

Da er det omtrent som Zambusa som de spier i Somalia, emn der er de ofte fylt med tunfisk, og ulike andre krydder, og fritert. Da er det omtrent det samme da...

Skrevet

Nå må jeg velge snart for maten må være ferdig til halv sju for da kommer minstemann hjem fra judo.

Vi venter selvfølgelig i spenning på avgjørelsen:P

Skrevet

.. tenkte på Zambusa (eller åssen det skrives) som er Somalisk, og er sinnykt godt det også.

Det har jeg ikke smakt. *er ingen somalsk nabo her* ;o)

Skrevet

Da er det omtrent som Zambusa som de spier i Somalia, emn der er de ofte fylt med tunfisk, og ulike andre krydder, og fritert. Da er det omtrent det samme da...

Jeg tror man egentlig kan fylle med hva man vil, men naboen her fortrekker poteter.

Jeg har forresten spist med blomkål også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...