Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Vi venter selvfølgelig i spenning på avgjørelsen:P OK, jeg har ikke bestemt meg enda .o) 0 Siter
Signaturelle Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Sånn litt på siden, noen som har prøvd de fylte paprikaene til matprat.no? Ser så godt ut, tenkte å prøve 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Ingen skam å spise fjordland! Skam? Bare synd det er så dyrt hvis man er flere, det er mat for eneboere ;o) Og så er porsjonene litt små ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Sånn litt på siden, noen som har prøvd de fylte paprikaene til matprat.no? Ser så godt ut, tenkte å prøve Jeg liker best mine egne jeg, lært av første svigermor ;o) 0 Siter
Signaturelle Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Her blir det gratinert pasta. Kokt pasta, ostesaus fra toro, laks og brokkoli i ildfast form, også ost på toppen. Settes i ovnen til det er ferdig:P Nam nam! Gleder meg:) har du en liknende oppskrift, bare med oksekjøtt? karbonadedeig el l? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 OK, jeg har ikke bestemt meg enda .o) Du skulle ha vært her og spist kake med meg nå ) Og så hadde jeg disket opp med mat til deg. jeg liker og lage mat, liker bare og ikke spise den for tiden ;o) 0 Siter
serendipity Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg tror man egentlig kan fylle med hva man vil, men naboen her fortrekker poteter. Jeg har forresten spist med blomkål også. He he.. ok. Jeg hadde flere Somaliske kollegaer en gang, og da fikk jeg det noen ganger. Og det var bare såååååå godt... 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Du skulle ha vært her og spist kake med meg nå ) Og så hadde jeg disket opp med mat til deg. jeg liker og lage mat, liker bare og ikke spise den for tiden ;o) Det skulle jeg gjerne vært ) Jeg liker også å lage mat men ikke til bare minstemann og meg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Det skulle jeg gjerne vært ) Jeg liker også å lage mat men ikke til bare minstemann og meg. Når jeg og guttungen er alene blir det mye lettvindte greier, men masse som er godt av det også. Æh, forresten, vi har mye lettvindt når sambo er hjemme også ;o) I dag laget han sin egen mat når han kom hjem, jeg lå på sofaen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Når jeg og guttungen er alene blir det mye lettvindte greier, men masse som er godt av det også. Æh, forresten, vi har mye lettvindt når sambo er hjemme også ;o) I dag laget han sin egen mat når han kom hjem, jeg lå på sofaen. Jeg har ikke kommet ut av senga og egentlig har jeg mest lyst å sove litt. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Men det blir vel pizza idag også... Jeg har akkurat spist rømmegrøt og tenkte å foreslå det! He he 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Vi venter selvfølgelig i spenning på avgjørelsen:P Hehe, det ble blomkål med ostesaus og pasta i steikovnen med bacon på toppen 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bruker ofte slike ferdigskivede hvitløk som ligger i saltvann. Lettvint. Jeg tror jeg er helt matt i dag, orker liksom ikke. Men så har jeg ringt rundt til ørten offentlig kontor i dag som jeg burde ha ringt for lenge siden. Det tok på psykisk gitt, jeg har grudd meg lenge. Men så er det gjort og du slipper å ha telefonene på vent.... 0 Siter
cecily Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Fjordland har nyyyydelig risgrøt også. ) Det syntes jeg også før, helt til jeg prøvde Toro sin. Mye bedre! Og lettere å varme i mikroen. Nå gidder jeg ikke kjøpe grøt om de ikke har Toro - for å lage selv er definitivt ikke et alternativ :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Men så er det gjort og du slipper å ha telefonene på vent.... Ja, det er godt å ha gjort det. 0 Siter
hidi Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hehe, det ble blomkål med ostesaus og pasta i steikovnen med bacon på toppen Dropper vafler og kommer løpende.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Dropper vafler og kommer løpende.... Det var i hvert fall kjapt gjort, nå får vi håpe det smaker godt når det får godgjort seg i steikovnen ) 0 Siter
hidi Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Det var i hvert fall kjapt gjort, nå får vi håpe det smaker godt når det får godgjort seg i steikovnen ) Hvis du hører pusting og pesing utenfor døren er det ikke en skummel mann, bare meg som forsøker å komme til hektene etter løpeturen... 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du hører pusting og pesing utenfor døren er det ikke en skummel mann, bare meg som forsøker å komme til hektene etter løpeturen... Det er helt greit det, jeg er ikke så redd av meg ;o) 0 Siter
dolores83 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 har du en liknende oppskrift, bare med oksekjøtt? karbonadedeig el l? Nei, det har jeg ikke, for jeg spiser ikke kjøtt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.