Gå til innhold

Noen av dere som har greie på..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

hvilken butikkjede nordmenn flest velger?

Sånn av Ica, Kiwi, Rimi, Lidl,Rema Coop etc?

*lurer på mye rart!*

:-)

Skrevet

En undersøkelse for litt siden sa at nordmenn flest velger den butikken som ligger nærmest. Ikke at det hjelper deg så mye da...

Skrevet

Det må vel være en kombinasjon av hvilken butikk som ligger nærmest, og hvilken som er billigst.?

Vil jeg tro. :-)

Skrevet

Her jeg bor ligger det 3 ICA'er så da faller valget på ICA (naturlig nok). Men favorittkjedene mine er Meny, og av lavpriskjeder er det KIWI. :)

laguna1365380434
Skrevet

En undersøkelse for litt siden sa at nordmenn flest velger den butikken som ligger nærmest. Ikke at det hjelper deg så mye da...

Men takk allikevel! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det må vel være en kombinasjon av hvilken butikk som ligger nærmest, og hvilken som er billigst.?

Vil jeg tro. :-)

Hmm..Men ikkeno om hvilken kjede? Takk allikevel!

laguna1365380434
Skrevet

Her jeg bor ligger det 3 ICA'er så da faller valget på ICA (naturlig nok). Men favorittkjedene mine er Meny, og av lavpriskjeder er det KIWI. :)

Jeg liker også ICA..Godt utvalg! :-)

Men du vet ikke hva som er den mest populære sånn statisisk sett?

Skrevet

Jeg liker også ICA..Godt utvalg! :-)

Men du vet ikke hva som er den mest populære sånn statisisk sett?

Nei akkurat der kan jeg ikke hjelpe deg desverre :)

laguna1365380434
Skrevet

Nei akkurat der kan jeg ikke hjelpe deg desverre :)

Allright, men takk allikevel! :-)

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor mange butikker det er i hver kjede og hvor mange som bor nærmest en slik en.

Det er vanskelig å foretrekke f.eks Obs, Meny eller Lidl om det ikke finnes i nærheten.

laguna1365380434
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor mange butikker det er i hver kjede og hvor mange som bor nærmest en slik en.

Det er vanskelig å foretrekke f.eks Obs, Meny eller Lidl om det ikke finnes i nærheten.

Det skjønner jeg..:-)

Jeg bare lurte på hvem det er som "vinner" rent statistisk sett..Men jeg formulerte meg nok litt dårlig.

Skrevet

Det skjønner jeg..:-)

Jeg bare lurte på hvem det er som "vinner" rent statistisk sett..Men jeg formulerte meg nok litt dårlig.

Da skjønner jeg ikke helt hva du egentlig spør om, tror jeg..

laguna1365380434
Skrevet

Da skjønner jeg ikke helt hva du egentlig spør om, tror jeg..

Hvilken av butikkenekjedene som har flest kunder.

Skrevet

Men takk allikevel! ;-)

Hva med å finne ut hvor stor omsetning de forskjellig butikkjedene har?

Skrevet

Hvilken av butikkenekjedene som har flest kunder.

Da vet jeg ikke. Står ikke på ssb f.eks? De har jo statistikker for de rareste ting.

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Alltid hatt sansen for Rimi jeg, noe med saftposer fra jeg var liten ;)

Skrevet

Denne artikkelen er muligens sånn omtrent svar på spørsmålet ditt. (Hvis jeg har forsått deg rett.)

http://www.dn.no/arkiv/article14248.ece

Nja, men den artikkelen er jo litt gammel. (Klage, klage:P)

Det har skjedd en god del i ICA-systemet siden den gang. Veldig mange Rimi-butikker har blitt ICA Nær, f.eks.

Men sånn ellers så er det jo mye i artikkelen som fortsatt er relevant, etter det jeg har fått med meg.

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Nja, men den artikkelen er jo litt gammel. (Klage, klage:P)

Det har skjedd en god del i ICA-systemet siden den gang. Veldig mange Rimi-butikker har blitt ICA Nær, f.eks.

Men sånn ellers så er det jo mye i artikkelen som fortsatt er relevant, etter det jeg har fått med meg.

Det er selvfølgelig et godt poeng, men jeg følte at jeg helgarderte rimelig bra ved å skrive "muligens sånn omtrent". ;-)

Skrevet

Det er selvfølgelig et godt poeng, men jeg følte at jeg helgarderte rimelig bra ved å skrive "muligens sånn omtrent". ;-)

For all del, jeg mente ikke å være sær:) Bare komme med litt tilleggsinfo. Rimi sliter, for å si det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...