Gå til innhold

kandelaber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok en gang på jakt etter noe :) Denne gangen er det kandelabere som står som neste på handlelisten. Jeg trenger nok 20 stk, hvor kan jeg få tak i det til en noenlunde grei pris?

På forhånd takk :)

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva i all verden skal du med tjue kandelabere?

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva i all verden skal du med tjue kandelabere?

pynte litt ;-)

Skrevet

Hehe, hva slags Halloweenfest er det du skal lage i stand?

Skrevet

Og det er første gang jeg har hørt folk på min egen alder bruke ordet kandelaber.

*fnis*

Skrevet

Og det er første gang jeg har hørt folk på min egen alder bruke ordet kandelaber.

*fnis*

Hehe jeg har aldri brukt det ordet før en gang. Det var først idag at jeg fikk vite at kandalaber er den rette definisjonen på en lysestak med tre.. eh "stenger".

Skrevet

Hehe, hva slags Halloweenfest er det du skal lage i stand?

Det er konferanse med middag på kvelden :)

Skrevet

Hehe jeg har aldri brukt det ordet før en gang. Det var først idag at jeg fikk vite at kandalaber er den rette definisjonen på en lysestak med tre.. eh "stenger".

En får jo helt ulike assosiasjoner til kandelabre enn til lysestaker bare - så kanskje du får bruk for ordet igjen? ;-)

NeaNoor visste hva kandelaber var, så da hjalp det jo å bruke det.

Stor fest?

Skrevet

Hvis det er loppings et sted til helga, og du kan vente med å shoppe til da, så kan det jo hende at du finner noen der.

I våres var jeg innom et loppemarked, og der var det en hel bråta med kandelabre i sandstøpt messing. De var nokså populære for en god del år tilbake, og jeg har vel et par selv i kjelleren hjemme! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...