Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan rengjør man en sisterne? Er det noen som maler sisternene inni for å lette rengjøringen?

Finnes det løsninger for sisterne og dusj? har ikke strøm, bare solcelleanlegg

Fortsetter under...

lalala1365380457
Skrevet

wc sisterne du tenker på nå? altså nedi do? eller utenpå? kobler ikke helt nå skjønnerdu (ikke rukket å drukket kaffen min ennå :P )

hvis du snakker om nedi do så er det kjekt å helle i litt klor på kvelden og trekke ned på morgenen, da er det skinnende rend ;)

Skrevet

wc sisterne du tenker på nå? altså nedi do? eller utenpå? kobler ikke helt nå skjønnerdu (ikke rukket å drukket kaffen min ennå :P )

hvis du snakker om nedi do så er det kjekt å helle i litt klor på kvelden og trekke ned på morgenen, da er det skinnende rend ;)

sisterne er en tank som samler opp regnvann til bruk på hytter uten innlagt vann

lalala1365380457
Skrevet

sisterne er en tank som samler opp regnvann til bruk på hytter uten innlagt vann

ahh. tenkte bare på wc cisternen jeg, tenkte ikke over at det sikkert fantes andre typer cisterner også ;)

da gjør det seg kanskje ikke med klor nei,hoho! får håpe noen andre vet hvordan denne bør rengjøres da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...