Gå til innhold

Å forsvare sin kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Kolsyra
Skrevet

Har du opplevd at andre har snakka dritt om din kjæreste under ditt åsyn på en fest, rundt et "vennebord", familieselskap, e.l., hvorpå du har forsvart ham?

Følte du da sinne og virkelig følte at han/hun ble urettferdig omtalt, og reagerte deretter, eller reagerte du ut i fra plikt?

Kunne det være "synlig" for de andre "hvorfor" du reagerte som du gjorde?

Skrevet

Man har da vett til å ikke snakke dritt om andres kjærester foran kjæresten? Eller?

Kan ikke huske at det har hendt meg eller noen andre jeg kjenner.

Gjest Vimsenn
Skrevet

Man har da vett til å ikke snakke dritt om andres kjærester foran kjæresten? Eller?

Kan ikke huske at det har hendt meg eller noen andre jeg kjenner.

ikke opplevd det jeg heller,men hadde jeg det,så hadde jeg blitt passe forbanna ja og forsvart han.

men tror nok ikke jeg opplever det,siden jeg har skikkelig familie og venner som ikke driver sånnt tull...

så det så :)

Skrevet

Ikke direkte dritt, men jeg har opplevd en far som var meget misfornøyd med sin svigersønn, og ikke la skjul på det overfor datteren. Det var ikke noe tak i ham, sa svigerfaren. Men ingen protesterte eller tok ham i forsvar på noen måte.

Skrevet

Min mann har måtte forsvare meg,når hans søster ahr snakket stygt om meg.

Tilslutt så sa han til henne at han ville ikke høre noe negativt om sin kone (meg) fra henne.

Og jeg har forsvart han når den samme søsteren har vært spydig mot han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...