Gå til innhold

Hvor lang arbeidsdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har du fra du går hjemmefra til du er hjemme? Jeg bruker ti timer, og syns det er slitsomt...

Gjest Personifica
Skrevet

10 1/2 time. Men jeg jobber 10 timer da..

Jobber ikke hver dag pga turnus, men har alltid 24 timers vakt, 48 timer i helgene.

Så i ukedagene blir tiden fra jeg drar til jeg er hjemme igjen ca 25 timer og i helgene 49 timer. Slå den!

Skrevet

Åtte timer og 10 min hvis jeg ikke havner bak en traktor på vei hjem, da går det noen minutter ekstra:P

Skrevet

Jobber ikke hver dag pga turnus, men har alltid 24 timers vakt, 48 timer i helgene.

Så i ukedagene blir tiden fra jeg drar til jeg er hjemme igjen ca 25 timer og i helgene 49 timer. Slå den!

He he, nei helst ikke ;-)

Gjest pokker til mas
Skrevet

Jeg jobber ikke!!!!! JEG ER STUDENT!!!! OK??!?!?!

Skrevet

7 timer og 10-12 min til vanlig. (er delvis sykemeldt nå, og jobber mesteparten av tiden hjemmefra)

Skrevet

8 timer og 3 kvarter. Jobber 8t. og de resterende kvarterene tilbringer jeg på sykkelen.

Gjest Vimsenn
Skrevet

He he, nei helst ikke ;-)

bruker ca 8timer og 10-15 min.

Skrevet

seks timer :) Og er sliten likevel. Det er ikke jobben som er slitsom, men det å begynne dagen så tidlig. Jada jeg må legge meg tidligere ja ;)

Skrevet

Noen dager drar jeg hjemmefra f.eks tirsdag klokka 0700, og er ikke hjemme før klokka 1700 dagen etter:-)

Skrevet

Spurte ikke deg da! ;-b

Skrevet

Så så. Gå ut en tur og lek, nå!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Bruker vel 9 timer fra jeg drar hjemmefra til jeg er hjemme igjen. Jobber 8 timer daglig, 15 min kjøring til jobb, 25 min kjøring hjem fra jobb, og så bruker jeg vel 20 min, i barnehagen når jeg henter gutten min.

Skrevet

I fjor gikk deg gjerne 21 dager før jeg kom hjem fra jobb...

Gjest sjokolett
Skrevet

8,5 timers jobb, 20 min hver vei om det ikke er rush... 30hvis det er rush...

totalt ca 10

Gjest Pontiac
Skrevet

Det går en ni, ti timer her også.

Ja, det blir lange dager, ja :)

Skrevet

I dag dro jeg 7:50, og er hjemme 16:10. En helt normal dag. I tillegg har jeg tidlig fri på fredag. Er da hjemme kl. 12:20.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...