Gå til innhold

Og..Mens jeg driver og lurer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det? Wow!

Takk, da vet jeg det!

:-)

Dæven, du er avslørt! Du sitter og skvaldrer med samfunnskritiker!

Si meg, omgås du slike?

Skrevet

Du har fått mange svar om at dette går an, selv om befruktningen skjer ved naturmetoden.

Så da kan jeg heller krydre tråden med en visstnok sann historie om et prøverørsforsøk som ikke gikk helt etter planen...

Tror det var i Frankrike, men husker ikke helt.

Et par hadde gått til prøverørsbehandling, og kona lyktes i å bli gravid - med tvillinger!

Så kom den store dagen da barna ble født, og det ble stor overraskelse for alle parter da det viste seg at den ene tvillingen var mulatt! (er det OK å si det??)

Etter mye undersøkelser viste det seg at de ikke hadde rengjort utstyret som ble brukt ved befruktningen, og at det ene egget derfor hadde blitt befruktet med sperm fra en annen mann - en farget mann.

Det fargede paret var også til prøverørsbehandling ved samme klinikk.

Det ble sikkert en enorm juridisk brudulje etter denne fødselen, ettersom det ene barnet som den hvite damen fødte var 50% hennes og 50% til en fremmed mann. Tror den fargede mannen gjorde krav på dette barnet som han var biologisk far til....

Skrevet

Det er jo bare hvis øyenfarge eller hudfarge blir helt "feil" at det eventuelt blir slått alarm. Om den ene tvillingen ligner litt på postbudet blir det vel bare vitset om saken?

Jeg tror det går ganske mange ikke-tvillinger rundt med feil far, også. Uten at det blir avslørt.

Ja, det er nok en del barn rundt omkring med "feil" far, ja.

Skrevet

Jammen sædceller kan vel leve og kose seg en stund, kan de ikke det da? Om de har det hjemmekoselig hos damen mener jeg?

Jeg er i grunnen litt forbauset over at jeg aldri har hørt eller sett noe sånt, fordi, om det i det hele tatt er mulig, skulle en jo tro det kunne skje "arbeidsuhell" etter trekanter og orgier og sånn?

Så jeg tenker litt sånn, at enten må det jo være endel toegget tvillinger med forskjellige fedre rundt, eller ingen av årsaker jeg ikke forstår, ..See?

Hva man skal lure på! ;-)

Hehe, jo jeg skjønner. Og jeg vil faktisk anta det første, nemlig at det er finnes en del av dem der ute.... Men det er vel kanskje noe man som tvillingfar sjeldent tenker over? Det ble bl.a. for en tid siden sendt en dokumentar om en amerikansk kvinne som fikk to tvillinggutter med ulik hudfarge. Dette kan selvsagt bare skyldes ulikt videreført arveanlegg hos de to foreldrene (som dokumentaren i sin fullhet fokuserte på), eller faktisk som du sier, at guttene kunne hatt forskjellige fedre. Dette sa dokumentaren ikke noe om, men jo, det er nok flere der ute enn hva som er dokumentert, som er toegged tvilling, og samtidig bare halvsøsken.

Har i grunn aldri tenkt over det jeg! Hm...

Skrevet

I teorien går det an. Moren har dobbel eggløsning og har sex med to menn i løpet av et kort mellomrom. En far til hvert egg. Om det har skjedd vet jeg ikke, annet enn i sykehusserier da. :-)

Skrevet

Ja, det er nok en del barn rundt omkring med "feil" far, ja.

Og med mindre de skal utveksle blod eller noe sånt, kommer tispene unna med sitt løsgjengeri.

Skrevet

Og med mindre de skal utveksle blod eller noe sånt, kommer tispene unna med sitt løsgjengeri.

Men apropos blodprøver etc som avslører at noen ikke kan være forelder:

Så du det dokumentarprogr sist vinter om "harlekin-syndromet" eller hva de kalte det?

Dette var mennesker som hadde "dobbelt" sett gener.

Hos en dame ble dette oppdaget i forbindelse med at hun hadde behpv for nyretransplantasjon. Man tok blodprøver av alle barna hennes for å sjekke hvem som evt kunne være best egnet som donor. For de fleste barna viste blodprøven at hun ikke kunne være moren deres!

Men hun hadde jo født dem, og det hadde ikke forekommet noen forbytting. Hadde dette skjedd med mannen ville man nok konkludert med utroskap, til tross for protester fra kvinnen, men i denne saken måtte de bare komme til bunns.

De tok dna-prøver fra flere organer i kroppen hennes, og først da de sjekket en eller annen kjertel (?), fant de det arvematerialet som stemte overens med sønnene hennes.

Utrolig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det går an. Det så jeg på en eller annen sykehussåpeopera en eller annen gang for noen år siden.

Mora fikk en neger og en ikke-neger, etter threesome med en neger og en ikke-neger.

Tok helt av.

Så vær forsiktig, laguna!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...