Gå til innhold

Hvor kan jeg henvise meg selv til...?

Anbefalte innlegg

Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl
Skrevet

Jeg er ei gamergirl å jeg har nettopp fått en FANTASTISK idé til spill, men vet ikke hvor jeg skal gå. Å Jeg tror ikke spillet er oppfunnet engang. Noen som vet hvor jeg kan henvise meg til?

Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl
Skrevet

Med det nicket tror jeg vi sier nei....

er seriøs da regner meg med å få sriøse svar tilbake takk!

Mvh gamergurlffs!

Skrevet

Hvem er det som lager spill da? Konami og Capcom er det noen som heter blant annet. Ellers fins det norske produsenter og. Ta et lite google-søk.

Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl
Skrevet

Hvem er det som lager spill da? Konami og Capcom er det noen som heter blant annet. Ellers fins det norske produsenter og. Ta et lite google-søk.

Takker for svar skal prøve å se hva jeg finner.

Mvh Gamergurl :D

Skrevet

er seriøs da regner meg med å få sriøse svar tilbake takk!

Mvh gamergurlffs!

Kunne du ikke funnet et bedre nick? Kommer aldri til å huske nicket ditt om jeg skal henvise noen til deg!

Skrevet

Takker for svar skal prøve å se hva jeg finner.

Hvis du er en ekte gamergirl så bør du vel kjenne til noen spillprodusenter? :P

Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl
Skrevet

Kunne du ikke funnet et bedre nick? Kommer aldri til å huske nicket ditt om jeg skal henvise noen til deg!

hidi ikke gidd å henvise meg noenting bare glem det. Leave me be :D

Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl
Skrevet

Hvis du er en ekte gamergirl så bør du vel kjenne til noen spillprodusenter? :P

ja klart det men ikke her inorge som lager spill. Jeg spiller spill hvor sikkert alle er fra utlandet. Men kanskje det finnes et bra norsk produsert spill som er bra nok for meg å prøve. Jeg kaller meg for det fordi det begynner å bli noen år siden første gang jeg spilte. Heheh...

Skrevet

Liker du gta san andreas? katamari? killer 7? gooode spillene ;)

Skrevet

hidi ikke gidd å henvise meg noenting bare glem det. Leave me be :D

okkidokk

Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl
Skrevet

Liker du gta san andreas? katamari? killer 7? gooode spillene ;)

ikke så veldig fordi det eneste man gjør er å løpe rundt å gjøre det samme om å om igjen ehhehehe har spilt det og falt ikke i smak. Men skulle jeg havne en kveld hos noen å de baaare hadde det spillet, hadde jeg ikke takket nei til å spille det.

Bare gi meg noe jeg kan spille så er jeg fornøyd hehehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...