Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er ei gamergirl å jeg har nettopp fått en FANTASTISK idé til spill, men vet ikke hvor jeg skal gå. Å Jeg tror ikke spillet er oppfunnet engang. Noen som vet hvor jeg kan henvise meg til? 0 Siter
hidi Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Med det nicket tror jeg vi sier nei.... 0 Siter
Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Med det nicket tror jeg vi sier nei.... er seriøs da regner meg med å få sriøse svar tilbake takk! Mvh gamergurlffs! 0 Siter
soleil Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvem er det som lager spill da? Konami og Capcom er det noen som heter blant annet. Ellers fins det norske produsenter og. Ta et lite google-søk. 0 Siter
Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvem er det som lager spill da? Konami og Capcom er det noen som heter blant annet. Ellers fins det norske produsenter og. Ta et lite google-søk. Takker for svar skal prøve å se hva jeg finner. Mvh Gamergurl 0 Siter
hidi Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 er seriøs da regner meg med å få sriøse svar tilbake takk! Mvh gamergurlffs! Kunne du ikke funnet et bedre nick? Kommer aldri til å huske nicket ditt om jeg skal henvise noen til deg! 0 Siter
soleil Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Takker for svar skal prøve å se hva jeg finner. Mvh Gamergurl Hvis du er en ekte gamergirl så bør du vel kjenne til noen spillprodusenter? 0 Siter
Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Kunne du ikke funnet et bedre nick? Kommer aldri til å huske nicket ditt om jeg skal henvise noen til deg! hidi ikke gidd å henvise meg noenting bare glem det. Leave me be 0 Siter
Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du er en ekte gamergirl så bør du vel kjenne til noen spillprodusenter? ja klart det men ikke her inorge som lager spill. Jeg spiller spill hvor sikkert alle er fra utlandet. Men kanskje det finnes et bra norsk produsert spill som er bra nok for meg å prøve. Jeg kaller meg for det fordi det begynner å bli noen år siden første gang jeg spilte. Heheh... Mvh Gamergurl 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Liker du gta san andreas? katamari? killer 7? gooode spillene 0 Siter
hidi Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 hidi ikke gidd å henvise meg noenting bare glem det. Leave me be okkidokk 0 Siter
Gjest WTFXX0RPWNXX0RGurl Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Liker du gta san andreas? katamari? killer 7? gooode spillene ikke så veldig fordi det eneste man gjør er å løpe rundt å gjøre det samme om å om igjen ehhehehe har spilt det og falt ikke i smak. Men skulle jeg havne en kveld hos noen å de baaare hadde det spillet, hadde jeg ikke takket nei til å spille det. Bare gi meg noe jeg kan spille så er jeg fornøyd hehehehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.