Gå til innhold

Ikke bli bekymrmet- klønete reporter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på nyhetssending nå om et småfly som har kræsjet i en byggning i new York.

Amerikanske myndigheter sier at det er null mistanke om terrorisme , likevel så sender de jagerfly over byen.

reportern sa : hvis du ser jagerfly suse over hodet ditt er det ingen grunn til å bli bekymret.HALLO : hvis jeg hører myndighetene sender opp masse jagerfly blir jeg bekymra.

jaja. direkte sending er ikke alltid like lett

Skrevet

"reportern sa : hvis du ser jagerfly suse over hodet ditt er det ingen grunn til å bli bekymret.HALLO : hvis jeg hører myndighetene sender opp masse jagerfly blir jeg bekymra."

Litt som at Israel "ikke" bedriver terror mot Palestina, når de bedriver lavtflyving med jagerfly over boligområdene på nattestid :-)

"......................................."

Skrevet

Det er vel uansett bedre at de er føre var - bare sånn i tilfelle....

Tror de tar noe mer hensyn til hva som kan være "verste fall" enn at de uheldigvis bekymrer noen.

Og det gjør de rett i:-)

Når det gjelder reporteren - hva skulle h*n sagt?

"Nå er jagerflyene i luften, og det er det sikkert en god grunn til...." ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...