Gjest Violsa Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Ser på nyhetssending nå om et småfly som har kræsjet i en byggning i new York. Amerikanske myndigheter sier at det er null mistanke om terrorisme , likevel så sender de jagerfly over byen. reportern sa : hvis du ser jagerfly suse over hodet ditt er det ingen grunn til å bli bekymret.HALLO : hvis jeg hører myndighetene sender opp masse jagerfly blir jeg bekymra. jaja. direkte sending er ikke alltid like lett 0 Siter
Prozak Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 "reportern sa : hvis du ser jagerfly suse over hodet ditt er det ingen grunn til å bli bekymret.HALLO : hvis jeg hører myndighetene sender opp masse jagerfly blir jeg bekymra." Litt som at Israel "ikke" bedriver terror mot Palestina, når de bedriver lavtflyving med jagerfly over boligområdene på nattestid :-) "......................................." 0 Siter
Goliath Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det er vel uansett bedre at de er føre var - bare sånn i tilfelle.... Tror de tar noe mer hensyn til hva som kan være "verste fall" enn at de uheldigvis bekymrer noen. Og det gjør de rett i:-) Når det gjelder reporteren - hva skulle h*n sagt? "Nå er jagerflyene i luften, og det er det sikkert en god grunn til...." ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.